- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Martin Solveig

2008. január 19. - Antibaby
Martin SolveigNemrég fedeztem fel magamnak Martin Solveig zenéjét. Ahogy utánanéztem az interneten, rá kellett jönnöm, eddig valószínűleg nem tudtam, mi az a house. Azt hittem, az olyan szeletelős tuctuc, erre most itt ez a jó kis funky-s, soul-os, diszkós zene, és azt írják róla, hogy house. Máshol meg dance-funknak titulálják, ami számomra érthetőbb. Aztán amikor meghallgattam 1 órás mixét, világossá vált, a két dolog nem zárja ki egymást. Sőt, amti hallottam, beigazolta, nincs rossz műfaj (na jó, az opera és lakodalmas még nem győzött meg), csak olyan, aki rosszul műveli. A cikkek mind szuperlativuszokban írnak róla.
Úgy hírlik, Martin Solveig egy párizsi gyermekkórus szopránénekeseként kezdte zenei pályafutását, majd több hangszert kipróbálva végül ismert house dj vált belőle. Pár évvel ezelőtt hódította meg Európát, azóta annyi felkérést kap, hogy nem győzi teljesíteni őket. 2006-ban Magyarországon is fellépett.
Nekem először a finom humorral, egyéni ötletekkel és ízléses dizájnnal megvalósított videói tűntek fel, majd 2-3 hallgatás után beleszerettem dinamikus zenéjébe is. Annyira bírom, amikor minden ennyire egyben van... Nincs két hasonló klipje, egy élmény nézni őket. Üde, kedves, vidám, vicces, jó értelembe vett gyermeki, szolid és letisztult, máskor vad, de mindig vérprofi.
A blog jobb oldali videós hasábját mától legalább egy hétig az ő munkái uralják.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr806822653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

39492 2008.01.20. 13:53:55

ja és off, de hogyan lehet ilyen pici youtubeokat csinálni a nagyból?

2582 2008.01.20. 17:51:23

bahha, és mindenki, akit érdekel: ha bemásolod a kódját, találsz benne 4 db 3 jegyű számot, az mutatja a méretét. Az arányokat tartva kell csökkenteni a számokat, és úgy jelenik majd meg kisebben. Akartam is már mondani neked, mert láttam, mindig kilóg a sablonodból a video jobb széle.

bahha 2008.01.20. 17:58:13

de én csökkentem ott a size-t, de nem lesz kisebb. mondjuk csak 2db-ot csökkentek, keresek még két számot.

2582 2008.01.20. 18:12:02

mennyire csökkentetted? kisebbnek kell lennie... én itt a postoknál meghagytam a rendes méreteket, viszont bal oldalt a videóknál az eredeti helyett 132 és 110 méretet használok.

bahha 2008.01.20. 18:24:08

működik :)

2582 2008.01.20. 22:22:44

örülök. :)

27368 2008.01.20. 23:22:32

én anno a francia pasim hatására habarodtam bele martinba (is) és azóta állandó vendég dj winampnál és a lejátszóimban is. imádom, mert annyira cool és annyira funkey!
süti beállítások módosítása