- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

PP

2008. február 04. - Antibaby
Nem, nem történt semmi tragikus pénteken, meg utána sem. Egy hang még időben szólt, hogy nem lenne jó nekem a dutyiban, még a végén kicsavarnák kezemből a fényképezőgépet, pedig nélküle mostanában a vécére sem vagyok hajlandó menni.
Szóval jól vagyok, egyetlen estére szóló idegbaj volt, s már csak azt szeretném tudni, hova tűnt a hétvége, mert az nagyon nem volt. Még fel sem keltem, s már vége lett. Így meg miről blogoljon a blogger, ugye.
Most is csak azért jöttem, hogy üzenjek Puskás Petinek: azon kívül, hogy rendszeresen előttem vagy mögöttem áll valamelyik sorban, eszébe ne jusson találkozni vagy megismerkedni velem, soha, sehol, semmilyen okból és körülmények között - majd ragasztok egy piros pöttyöt a homlokomra, hogy messziről lássa a veszélyt -, mert valószínűleg menthetetlenül belehabarodnék. Pont az a típus ugyanis, akitől érdemes menekülnöm. De direkt választottam ezt a szót, nem is szerelem lenne az, hanem habarodás. Csak nézném és pislognék és kapkodnám a fejem és szédülnék és nevetnék és pörögnék és repülnék és felszállnék és betonhoz csapódnék... s végül persze nagyon fájna.
Na, ezt most csak úgy. Túl komolyan vevőket moderálás sújtja.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr56822707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

68941 2008.02.05. 09:06:16

Hihi, ez jó volt :) én minden tavasszal SZERELEMBE ZUHANOK és hihi nem a Zuram irányába, hanem bárki és bármi felé...itt mondjuk a ködösben, nincs annyira jó tavaszi érzés, mint otthon, de azért tavasz közeledtén a legjobb dolog lebegni :)(illatok, fények, formák...)

22669 2008.02.05. 11:52:05

Anno azzal a fonott hajával hát nekem is bejött:)

88571 2008.02.05. 19:38:12

azt hiszem, hogy kellőképpen bebizonyítottam már idiótizmusomat, úgyhogy megkérdezhetem, ki a fene az a puskás peti?! ;) de most komojan, megnéztem magamnak a neten, és kénytelen vagyok megkérdezni, hogy élőben is olyan rücskös-ronda a bal arca, mint a képeken?! (bár lehet, hogy csak a féltékenység szól belőlem, mert én sosem állok sorba - főleg olyanba, ahol antibaby-k is vannak) :D

dido 2008.02.05. 23:22:20

Jó hallani, hogy jobban vagy! Ez a bejegyzés pedig tényleg nagyon jó volt... egészen beleborzongtam :)

2582 2008.02.05. 23:52:09

K.O.: :) Sosem tudhatod azt a sort. Puskás Peti meg nem az alapműveltség része. "Csak" egy srác, aki sokaknak felkeltette az érdeklődését. Színházban, koncerten, tévében, filmben vagy a péztárok előtt kanyargó sorokban. :)

88571 2008.02.06. 09:02:58

tudtam, hogy már megint elrontottam vmit. ;), vagyishogy a szobámban lévő vibráló vackot (a tévét) egy héten kb. 1szer van csak kedvem bekapcsolni :$, s vidéki srácként egy óra járásnyi körzetben nem túl elterjedt a színház és a koncerteken csak a helyi srácok szárnypróbálgatásai hallhatók. :P szóval inkább azt nézem, hogy a "kapa" mejik végéhez álljak, ha már a művelés/műveltségről is esett szó. :D :D

2582 2008.02.06. 10:18:08

Van bennünk közös, K.O. Nem a kapa. :) A tévét én szerintem hetente 1x sem kapcsolom be. Kb. havi 2-3 alkalom lehet, akkor is minek.

verbeka 2008.02.07. 07:52:12

A piros pötty a homlokodon a hinduknál azt jelentené, hogy férjezett vagy, ezért nem is közelítenének feléd aljas indokkal.

yodhmcvhknp 2010.04.17. 01:34:16

9y5mrg ggnckjgxwyim, [url=http://ciabmctarrrh.com/]ciabmctarrrh[/url], [link=http://tttqnnmactto.com/]tttqnnmactto[/link], http://ongelbstxvhz.com/
süti beállítások módosítása