- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Kórházban

2008. február 21. - Antibaby
Három héttel ezelőtt, a nagy üvöltözősdi után, megbeszéltem anyukám orvosával egy találkozót. Nem sok jót feltételeztem róla, mivel egyszer már voltam bent nála, és hamar lerázott, meg azért sem, mert tizenvalahány év után gyógyulásnak nyomát sem látjuk, sőt. A találkozó mára esett, a doktornő pedig kellemes meglepetést okozott. Szerettem volna, ha kettesben vagyunk, de anyut is hívta, mert joga van jelen lenni az őt érintő témák megbeszélésekor.
Az a másfél óra, amíg bent voltunk, egész jól telt. Elmondtam az orvosnak, miért mentem, kérdezgettem múltról és jövőről, aztán kezdett visszakérdezni. Felváltva válaszoltunk, anyu meg én, a dokinő meg egyszer nekem, máskor neki szólogatott oda, s úgy éreztem, elég jól látja kívülállóként a helyzetet. Még olyanok is elhangzottak, amikre azt mondtam, igaza van és nekem kellene jobban odafigyelnem. Az más kérdés, hogy egyszerűen nem megy. Olyan is volt, ami anyu felé felnyitotta fel a szemem. Valahol mélyen szeret ő minket, csak képtelen kimutatni.
A doktornő megoldásként a sok beszélgetést javasolta, semmi más kiutat nem lát. Pont azt, amire képtelenek vagyunk.
Eltelt a másfél óra, kaptunk új időpontot, aztán kimentünk a folyosóra... és ott, magunkra hagyva egy pillanat alatt úgy összevesztünk, hogy végül köszönés nélkül hagytuk ott egymást.
Kizokogtam magam hazafelé, hosszan elmeséltem Drisnek, szintén hosszan a tesómnak, aztán végelgyengülésben meghaltam.
A konklúzió pedig annyi, hogy lenne értelme ezeknek a beszélgetéseknek, a doktornővel mint moderátorral, de csak akkor, ha anyu is akar változni. Márpedig nem úgy tűnik.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr956822755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zizi 2008.02.22. 08:38:35

Nem semmi, hogy nem adod fel! Szeretnem, ha lenne annyi erom tisztazni a kapcsolatomat anyukammal, mint Neked! Lehet, hogy nem fog megvaltozni, de Te mindent megteszel azert, hogy rendezodjenek a dolgok. Respect!

2582 2008.02.22. 09:30:37

De jó lenne, ha ő is így látná! Leginkább miatta nem adom fel, mert nem bírnám elviselni, hgoy egyedül éli le az élete hátralevő részét.

lari 2008.02.22. 11:11:52

És ha csak a dokinál bent töltött időre gondolsz vissza, a kinti veszekedést elfelejted, akkor ott volt értelme beszélgetni, nem? Lehet, csak külön külön jöhetnétek ki egy-egy ajtón s majd csak sok sok ilyen moderátoros beszélgetés után engedhetnének össze titeket kettesben..

81939 2008.02.22. 15:38:41

biztos én kötődöm _túlzottan_ a családomhoz, de szerintem mindenkinek kijár az ami nekem van. és amikor ilyet olvasok mint ez, akkor az borzasztó rossz érzés.
süti beállítások módosítása