- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Tegnap este

2008. február 22. - Antibaby
...még feldúlt voltam, de bizakodó. Ma reggel már letargikus, reményvesztett hangulatban ébredtem. Kavarognak bennem a dolgok. Egyik pillanatban a totális behódolást látom az egyedüli megoldásnak. "Igen, Anyu!" Másikban a totális elszakadást. De sajnos ennél rosszabb is eszembe jutott.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr586822757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriszti 2008.02.22. 10:43:10

Sejtem, mi lehet az "ennél rosszabb". Én is voltam hasonló helyzetben, és magamat hibáztattam, ha ilyenekre gondoltam. Még most sem tudom pontosan, h mennyire voltam hibás, de azt hiszem, az, hogy az ember mindig jól és megértően reagáljon a dolgokra, lehetetlen. Úgy éreztem, nem áldozhatom fel magam másért, ha ráadásul nem is lesz soha semmi eredménye. Azt hiszem, te is olyan vagy, aki az utolsó lehelletével is megpróbálja megoldani az ilyen problémákat. Irigylem azokat, akik egyszerűen képesek lesz*rni őket. Maguk mögött hagyják az egészet és még csak lelkiismeretfurdalásuk sincs. Nekik egyszerűbb az élet :) (oké, nem regélek tovább :)

2582 2008.02.22. 10:48:18

Én csak olyanokat ismerek, akik azt mondják, hogy lesz*rják, de ettől még ott motoszkál bennük. Próbálnak nem tudomást venni róla, elnyomni, meg ilyesmi. De ott van minden döntésükben, a személyiségükben, a gyereknevelésükben, a párválasztásukban, a párkapcsolati problémáikban, a szexuális életükben és a későbbi betegségeikben, mindenben.

lari 2008.02.22. 11:16:24

Épp ezért, mert szerintem is benne marad az emberben és meghatározza a személyiségét, lenne jó még sok ilyen hármas beszélgetés. Legalább a lelkiismeretfurdalástól megszabadítana, hiszen teszel valamit az ügyért. Persze felkavaró és megrázó meg minden ilyesmi. Sok sikert és bátorságot!

kriszti 2008.02.22. 12:54:53

Lehet, h igazatok van. Amúgy azt hiszem, a legrosszabb megoldás, ha az ember magának sem ismeri be, h mi bántja. én próbálok mindig őszintén beszélni magammal...:)

Lovie 2011.07.03. 21:02:15

AFAICT you've covered all the bases with this ansewr!

Irene 2011.07.04. 17:30:51

Thanks for sharing. Always good to find a real eexrpt.
süti beállítások módosítása