- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

A Blogszínházhoz...

2008. május 22. - Antibaby
Ajánlom mindenkinek ezt a videot, mert számomra kiderült belőle, hogy sokszor csak a felolvasás hangneme mennyit dob egy szövegen. Legalábbis én egészen máshogy értelmeznék a saját olvasatomban bizonyos bejegyzéseket, amik így, a színészek szájából sokkal viccesebben hangzanak.
Gratulálok a felolvasottaknak, a három csúcsra törőnek meg pláne. (Aki nem tudja, miről van szó, látogasson el pl. Anyu(ha)mos blogjába.) Sejtem, milyen érzés lehet nekik, mert még elég élénken emlékszem arra a 2006. március 21-ei napra, amikor este 10 órakor beültem egy rádió stúdiójába, s nem tudtam, mi fog történni velem, aztán egyszercsak megszólalt egy női hang és felolvasta néhány bejegyzésemet. A körítést most hagyjuk. Mindenesetre nem mindennapi élmény, amikor egy színművész szájából hallod vissza a szavaidat vagy a gondolataidat. Egyszerre cseng nagyon ismerősen és végtelenül idegenül, hiszen te más hangnemben írtad, mégis eszméletlen jó hallani valaki más értelmezésében. Na, de nem rólam van szó.
Én nagyon jól szórakoztam ezen a videon, s ha lenne mondjuk havonta egy ilyen felolvasóest, tuti, hogy nagy rajongója lennék. S az is biztos, hogy - ahogy Anyuha blogjába is beírtam - ha minden posztot, amire kattintok, így felolvasna nekem valaki, mint ezek a színészek, sokkal több blogot kedvelnék.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr446822999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thomas 2008.05.25. 08:56:39

bocs, de nagyon gyenge. sokkal jobb blogok vannak, mint amikből csemegéztek. ...naésa műfajjal sem tudok mit kezdeni. némelyikük (pl.: für) még olvasni sem tud, brrrrrrr.
süti beállítások módosítása