- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Új család

2008. június 03. - Antibaby
Nincs egyetlen abroncsos szoknyás, pózolós fotónk sem a Margitszigeti szökőkútnál, viszont van kapafoggal röhögős, meghitten koccintós, egymásra ragyogós, éttermi teraszon napernyőállítgatós, mind-a-két-tanú-telefonálós. Ha elég gyakran kattintok, összeáll a teljes sztori, mondatról mondatra, falatról falatra. Halálra nevettem magam.

S mim van még nekem? Új családom. Ma jöttem rá. Már nem úgy áll a dolog, hogy van Dris a szüleivel hármasban, én meg külön hozzájuk csapódtam, hanem mi vagyunk négyen. Asszem. Miért érzem így? Nem is tudom. Talán, mert sokkal többet találkozom velük, mint a sajátjaimmal. Talán, mert kimondottan jó fejek. A két kezem összetehetem, hogy ilyen anyós és após jutott nekem. Ez is cél volt. Elfogadtatni, hogy nem csak jövök és megyek a fiuk életében.

Pénteken volt az esküvő, anyukám ma telefonált. Nem azt kérdezte, milyen volt, hogy érzem magam és boldogok vagyunk-e. Az első és legfontosabb kérdés így hangzott: Mit szóltak a kolleganőid?
Mit szóltak, mit szóltak... 3 hétig babáztak velem, körüldongtak, szeretgettek, anyám helyett anyámak voltak. Anyámok? Hogy kell ezt írni?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr16823029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

61709 2008.06.03. 18:54:06

anyáim? :)

2582 2008.06.03. 19:00:14

ó, basszus! Mire nem jó egy nyelvész bloggerkollega... :) Köszi, Agnus. De a szövegben mostmár így hagyom, hadd nevessen ki mindenki!

61709 2008.06.03. 19:40:39

bizony, volt egy féléves kurzusom, h a birtokos- meg a többesszám- toldalékokkal hogy kell bánni :D otthon mindenki csak óvatosan, saját felelősségre próbálja :) najó, csak viccelek.

kriszti 2008.06.04. 12:47:32

anyáim szerintem is..valamiért ritkán használjuk többesszámban... :D

vera 2008.06.04. 19:43:12

és mi a helyzet a "fiuk"-kal?? vagy ezt itt, így most perverz megkérdezni...?! (értem én, hogy toldelék meg ilyesmi, szóval, fiacskájuk, de nem hosszúval??)

2582 2008.06.04. 19:57:23

Ha jól értem a kérdést, arra vagy kíváncsi, ő is örül-e, hogy része lehet az én családomnak. Ezt már én is kérdeztem tőle, kibújt a válasz alól. :) Azt mondta, ezen még nem gondolkodott el. :)

Doris 2008.06.09. 11:11:48

"helyett" :-)
süti beállítások módosítása