- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

WTF #2

2008. június 06. - Antibaby
Egyperces, félszemes tévézéseim hátulütője, hogy sosem tudom az előzményt meg a továbbiakat sem, csak apró jelenetek maradnak meg bennem. Tegnap épp elcsíptem valamit, a nem tudom, melyik csatornán. Egy magyar rock?zenekar egy-két koncertre készülve kibuszozott az USA-ba, pár napra vagy hétre összekészített cuccal, aztán sorra kapták az újabb és újabb felkéréseket. Azóta is turnéznak, már hónapok óta kint vannak, alsónadrágot cserélni sem jöttek haza. Viszont mivel nem az a pirosszőnyeges luxusszállodás turné ez... szóval kép: a frontmanus egy New York-i utca járdáján fogat mos, fél literes ásványvízzel öblöget, majd beleköp egy szemeteskosárba. (Gondolom, a Meki mosdója fizetős. Vagy ott nincs kamera. (: )
És az az igazság, hogy irigylem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr656823037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

94413 2008.06.06. 13:49:44

A banda amerikai, viszont az énekes magyar származású. A Zoli, mmmm:) http://youtube.com/watch?v=LVEPIbK401s

19110 2008.06.06. 20:16:11

Én voltam hasonló utakon, és tényleg jó az ilyen, de azért, ha akarod, meg tudod találni a lehetőséget a zuhanyzásra (És legkésőbb a harmadik napon meg is találod, mert kábé addig lehet kibírni macskamosdással). Mindenesetre számtalanszor mostam már fogat ásványvízzel, így.

26323 2008.06.07. 10:34:20

Hihi, egyszer pl. zuhanyoztam Velence pályaudvarának egy szélső vágányán az ottani vasutasbácsiktól kért slaggal. :)

308 2008.06.08. 16:30:25

hat ennek nem epp ez volt a lenyege :) asszem egy tv2-s riporter elmehetett az ignite nevu zkarral par turneallomasra. californiai hc-t jatszanak (orange county hardcore), es eszmeletlenul hiresek. a turnemenedzseruk pedig 4-5 het helyett 3 honapos turnet szervezett nekik, ezert vannak mar regota uton.

2582 2008.06.08. 21:28:49

Hát lehet. Ezért kezdtem úgy a postot, ahogy kezdtem. :) Csak a fogmosásra kaptam oda a tekintetem. :)
süti beállítások módosítása