- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Nem korai még?

2008. június 23. - Antibaby
Nem új hobbink, hogy nézegetjük a gyerekeket az utcán, milyen édesek, jaj, de szeretnénk mi is, mikor lenne jó belekezdeni, hogy ne haljunk éhen a gyesből stb. Egy ilyen hétköznapinak induló beszélgetés közepette Dris - mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne - benyögte, lassan nekiveselkedhetnénk a gyerekprojektnek. Majdnem lenyeltem keresztben nem csak az egész melegszendvicset, de a teljes Bambi Presszót. Meglepődtem, na. Azt hittem, még elleszünk 1-2 évig azzal, hogy de jó lenne, ha...
Éjjel nem nagyon bírtam aludni. Forgolódtam össze-vissza. Bepánikoltam kicsit, azt hiszem. Az járt a fejemben, ha már megfogan a baba, valahogy ki is kell jönnie belőlem. Nincs mese, nem lehet visszavonni, végig kell csinálni. Nagyon szeretném, de kell egy kis idő, míg összeszedem magam, hogy belevágjak.
Normális ez? Eddig kellemes izgatottsággal vártam, hogy végre itt tartsunk, most meg határozottan félek az ismeretlentől. Vannak dolgok, amiket senki nem csinálhat meg helyettem. Csodás feladat vár rám, tudom, de jaj...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr756823079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

39397 2008.06.23. 07:45:30

Hát, bent nem fog maradni, addig tuti :)Félelem meg sztem normális.

Dweyra 2008.06.23. 07:49:48

Nyugi! Nálam jobban kevesen voltak bepánikolva ettől az egésztől, de most tök jó :D

36729 2008.06.23. 08:51:01

ááá, annál a résznél, hogy ki kell jöjjön a gyerek, nálam is tele a nadrág. meg annál a résznél is, hogy ne haljunk éhen...

vimizo 2008.06.23. 09:42:10

Teljesen normális:) Nem csak elsőre...

27944 2008.06.23. 10:43:36

Szerintem normális az ijedelem. Azért ez nem olyan, hogy megszülöm, oszt ha mégsem olyan, mint gondoltam, akkor eladom a vaterán. Örökre megváltoztatja az ember életét minden tekintetben. Én is félek tőle, de nekem még messze van :).

19110 2008.06.23. 11:11:56

Ettől szerintem ne félj. Végül is ott van melletted a férjed, aki láthatólag benne van a dologban.

27731 2008.06.23. 13:25:53

normális hát. én elég öreg is vagyok, és ráadásul két éve küzdök hogy egyáltalán összejöjjön, mégis sokszor rámjön a pánik hogy mileszha? meg az akkornincsmárvisszaút... :-)

10290 2008.06.23. 13:29:28

szerintem tök normális. sőt.

26654 2008.06.23. 17:03:24

Ja, és nem szabad elhinni a közhelyeket. Úgysmint például: teljesen megváltozol, az életed már soha nem lesz a régi, már te sem leszel a régi, satöbbi. Ez baromság. Épp a múltkor gondolkodtam el rajta, hogy szemernyit sem változtam, amióta megvan a manó: ugyanazokat szeretem, és ugyanazokat nem. Az életed annyira változik, amennyire hagyod, mindent meg lehet oldani. Csak jóval több lesz a dolgod, meg lesz plusz egy ember, akihez alkalmazkodni kell, és ad még egy csomó pluszt, főleg érzelmileg, ami meg teljesen jó, és vidám dolog. A szenteket és mártírokat felejtsd el :)

2582 2008.06.23. 17:05:53

Nagy kő esett le a szívemről, hogy nem az ellenkezőjét írtátok. Köszönöm.

81939 2008.06.23. 17:35:12

Szerintem az a nemnormalis, h valaki nemparazik. Eleg visszacsinalhatatlan, es megvaltoztathatatlan dolog. Neha mar nekem is kopognak belulrol. De egyelore meg kell talanom a megfelelo himallatot magam melle, uh meg kisse odebb van ez a project. De annyian kezdtek el babazni korulottem, hogy orulet. Kicsit irigykedem is.

sbodi 2008.06.23. 17:57:13

Szerintem igenis változik az életed és jó eséllyel te is - ha másért nem, azért, mert szép kis önismereti kiruccanásra visz a gyerek.

4651 2008.06.23. 18:51:25

A környezetemben csak olyanok vannak (beleértve magunkat is), akiknek a belevágástól számítva, kellett minimum 1 év, hogy összejöjjön, de inkább 2. Persze, hogy megváltozol. Anya leszel. De ez egy pozitív és nagyon jó változás. A rossz részeket mindenki magának teszi bele. Szeretjük a mártírokat. :) Az összes barátomnak azt szoktam mondani, hogy várjanak, amíg nem érzik mindketten, hogy na most kész vagyunk. Szülés előtti órákban megkérdeztem a dokit, hogy van olyan gyógyszer, amit, ha bekapok, elmúlik és hazamehetek? Az, aki nem fél attól, hogy egy 3-4 kilós ember jön ki a sunáján, nekem perverz disznólány.

Ági 2008.06.23. 20:37:47

Simán normális, sőt nekem a másodiknál jobban tele volt, mint az elsőnél, aztán kijött az is és azóta kerek minden, de nagyon. :-)

2582 2008.06.23. 21:51:10

Bizonyos szempontból biztos megváltozik az életem, de azt szeretném is. Ha jobban belegondolok, tulajdonképpen a szüléstől félek, a többitől nem igazán.

19110 2008.06.24. 00:38:48

A para szerintem is normális. De azért ne parázz.

verbeka 2008.06.24. 07:23:03

Nem korai. Főleg ha többet is akartok. Vagy ha fiatalos nagymama akarsz lenni.

Henci 2008.06.24. 14:44:16

Nos én a fájdalomtól parázok, kurvára. Valaki azt mondta, ha majd nem fog érdekelni, hogy fáj vagy sem, akkor leszek érett rá. Nagy genetikus barátunk Czeizel azt mondta valahol, hogy a nő 33-35 éves korában a legérettebb arra, hogy szüljön és mellesleg ilyenkor fogannak a legértelmesebb gyerkőcök is. Én nem mernék belevágni, amíg csöppnyi kétség is van/lesz bennem. A barátnőm ősszel szült, mostanában mondta, hogy jól gondoljam meg mikor... :D Szurkolok neked, hogy jól legyél ebben a szituban:)

Lina 2008.06.24. 21:25:48

Mire majd ott tartasz, hogy ki kell jöjjön, már semmit sem szeretnél jobban. Akkor már mindegy, hogy hogyan, csak legyen végre kint.:)) Én már csak tudom.:)

2582 2008.06.24. 21:53:43

hűha, fura dolgokat mondtok.

bluemoon 2008.06.24. 22:34:13

Nos akkor olvasgass egy kicsit. Ebben a témában két kedvencem is van: http://lappantyu.hu/blog/ és http://www.zimonyi.hu/ Lappa kicsit hosszú lesz, mert már legalább öt éve írja, de szerintem etalon, mert úgy áll hozzá a gyerekprojekthez, ahogyan egy normális ember teszi. Zimonyiék pedig most várják a harmadikat:-) És ne izgulj, el fog jönni az az idő, amikor nem élhetsz tovább egy percet sem gyerek nélkül:) A hormonjaid ezt el fogják neked intézni. Akkor éppen képes leszel mindent megtenni, és mindent " feláldozni" azért, hogy gyereked legyen. Velem is így történt. A mai eszemmel már sokszor fel nem foghatom, hogy épeszű normális lényként felforgattam a saját életemet, kockáztattam az egészségemet, feladtam érte magamat, bevállaltam, hogy évekig nem fogok tudni rendesen aludni, élni, hogy mindent, érted, mindent alá fogok rendelni a saját gyerekem(im)testi jólétének. De megtettem, és természetes volt, és nem is esett nehezemre. Az én gyerekeim már 24 és 18 évesek. Lassan leválnak rólam, és mit ne mondjak, nehezemre esik, amikor a fiam nyári szünet kitörésével hétvégente reggel elmegy otthonról, délben jó esetben hazaszalad ebédelni, majd mintegy 15 perc otthon töltött idő után ismét rohan, és majd valamikor későn ér haza. És jó esetben magával viszi az autómat is.:(:) Lassan kezdem visszakapni a "saját" életemet, és most ennyi idő után kérdés, hogy tudok-e vele mit kezdeni? Hát csak hajrá!:-)

picaflor 2008.06.25. 15:26:24

Van pl. a fog- vagy fejfajas, ami azt jelzi, hogy valami bajod van, es folyamatosan faj, akar napokon at... Vajudaskor a mehosszehuzodasok azt jelentik, a pici elet a pocakodban kesz van ra, hogy vilagra jojjon. Neked csak engedned kell! Parpercenkent erzed 40-60 masodpercig. Hidd el, a baba csinalja a nehezet! Az anyukanak foleg el kell lazulnia, minden mast a teste diktal, hagyni kell. Ez a mai embernek nagyon nehez, mindent "jang-modra" akarunk... Pedig ez az elet olyan esemenye, ami valoban JIN. ;) Ja, es igen, szerintem is megvaltoztat: kulcsszo az onismeret. :)

picaflor 2008.06.25. 15:26:58

Ja, az jutott meg eszembe, hogy talan meg is van a valasz a pattanasokra... ;)

2582 2008.06.25. 17:31:44

nem, nem, picaflor, a pattanás más téma. :)

anyahajó 2008.06.26. 19:24:07

Ó, csak egy pár napig nem nézek blogokat, máris ilyen nagy dolgok történnek! :) Hát, szerintem is megváltozik minden, bár ha vannak jó nagyszülők a közelben, akkor egy idő után nagyjából vissza lehet rázódni. Ha nincsenek, akkor néha lehet beleőrülni, sokszor meg nagyon örülni. A szülés meg a kilencedik hónap után kész megváltás. Ráadásul ma már jó fájdalomcsillapítók is vannak, ha valaki akarja, de anélkül is túlélhető. És rájöhetsz közben, hogy mennyivel messzebb vannak a határaid, mint képzelted. Szóval összességében számomra inkább minden pozitív. Ami nekem fontos: egy nagy igen kölcsönösen a partnerek között egymásra (akkor is, ha átmenetileg hízik, hisztis, elviselhetetlen, stb.) és annak az elfogadása, hogy a gyerek önző, mert csak így élhet túl. Aztán úgyis nyesegeti az élet. Húha, emelkedett lett a végére, bocs.

38951 2008.06.27. 16:17:28

Gyerek? Nem alszom, folyton aggódok, nincs magamra semmi időm, a szex most éppen lecsökkent 20%-ra, munkát is kell váltanom miatta, néha úgy érzem agyonnyom a felelősség, mégis, az utóbbi 5 hónap egyetlen percét sem adnám semmiért.

gqcmanrpkuf 2010.04.16. 13:03:18

mhMvLf dthpfwyhtyth, [url=http://ufewuznapfbf.com/]ufewuznapfbf[/url], [link=http://ialjllcrvyur.com/]ialjllcrvyur[/link], http://gvcjzcteuyix.com/
süti beállítások módosítása