- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Tiszteletem

2008. július 06. - Antibaby
Szombat reggel még mindig nem tudtam eldönteni, menjek-e felvonulni délután. Nem nagyon szerettem volna belegondolni, hogy mutatna a szétplaccsant agyvelőm a Hősök tere díszburkolatán, de ezzel az énemmel viaskodott egy másik, aki szerint épp ilyenkor lenne ott a helyem a méltóságmenetben.
Aztán délre úgy alakult, hogy vidékre utazunk, úgyhogy végül kb. 120 km-re az eseményektől, egy kis falu kertjében, az Internetről értesültem a hírekről. Nem tudom, elég mentség-e, hogy tavaly jól megdobáltattam magam :), de én most a váratlanul jött pihenési lehetőséget választottam, így a szabadságom első felének végén. S még azt sem mondhatom, hogy nyugodt lelkiismerettel tettem.

Nem tudok sokat hozzáfűzni a történtekhez. Újat főleg nem. Ahogy néztem a videókat, a megdöbbenésen és a mérhetetlen szomorúságon kívül csak azt éreztem, ez egyáltalán nem a melegekről szól. Ugye mindenki látja, hogy nem is a család szentségéről és a jó keresztényi cselekedetekről... Sokkal inkább egy rakás feszült, dühös emberről, akiknek valószínűleg saját magukkal van bajuk, és minden lehetőséget megragadnak a balhézásra.
Tiszteletem mindenkinek, aki minden előzetes fenyegetés ellenére kiment és beállt a menetbe. Aki kiállt magáért és/vagy embertársaiért.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr26823097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kerriann 2011.07.04. 03:49:28

You know what, I'm very much inclnied to agree.

Tallin 2011.07.04. 18:17:57

Superbly illuminating data here, tnhaks!
süti beállítások módosítása