- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Hazudni kell?

2008. október 03. - Antibaby
Bizonyos körülményekből kifolyólag felmerült némi plusz költség a lakásvásárlással kapcsolatban, amire nem számítottunk, és még most sem tudjuk pontosan, mennyi lesz a vége. Elmeséltem (csak úgy) az ismerősöknek, s kivétel nélkül mind azt válaszolta: Miért nem hazudtatok?
Kivétel nélkül mind. Én meg legalább olyan értetlenül néztem rájuk, mint ők rám. Miért nem hazudtunk? Ez lenne az általános reakció?
Újabb felismerésre jutottam: egy 6 éves gyerek szintjén vagyok, aki még megrökönyödik, hogy milyenek az emberek. Annak azért örülök, hogy legalább Dris furcsállotta ezeket a válaszokat, és hozzátette, a gyerekeinket nem ebben a szellemben szeretné felnevelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr646823315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

68941 2008.10.03. 14:46:38

...de ők vajon nyugodtan hajtják álomra fejüket? Én szeretek nyugodt szívvel, aludni, nem attól rettegni, mi van, ha kiderül?! Szerintem, a saját értékrendeteknél maradjatok továbbra is! Szép napot!

39397 2008.10.03. 14:59:35

azon gondolkodom, h milyen plussz költség múlhat hazugságon...

2582 2008.10.03. 16:23:24

Életbiztosítás havidíja.

Ági 2008.10.03. 19:51:52

Én nem néztem volna... de mi is gyakran futunk ilyenbe bele.

39397 2008.10.03. 19:53:57

Jaaa, olyan bazirészletes kérdőiv? Az mondjuk nekem mókás volt, felsorolnak 876ezerféle lehetséges betegséget - hát, az enyém speciel nincsen benne, leszázalékolva nem vagyok, így adminisztratíve egészségesként könyveltek el. És nem hazudtam hozzá...

2582 2008.10.03. 21:50:48

Tényleg elég vicces volt a kérdőív, pláne, hogy az alapján döntenek, ki mennyire van fél lábbal már a sírban, szerintük. Az étkezési szokások persze nem érdekesek, más meg igen... Nem sok logikát láttam benne.

anyu(ha) 2008.10.05. 13:48:30

Ahol az én életbiztosításom van, ott számítanak az étkezési szokások, túlsúlyért (meg egy csomó, étkezésre is visszavezethető betegségért) felárat kell fizetni. Konkrétan a vegetarianizmusra nem nagyon lehetne mit mondani, szerintem azt se lehet kapásból eldönteni, hogy ez most előny-e vagy hátrány. Nekem eszembe se jutott letagadni a saját díjnövelő tényezőmet, de van egy olyan gyanúm, hogy a hazudósak nagyon tudnak patáliázni, mikor a hátööö káresemény bekövetkezése után a biztosító beleköt a hazudós részekbe.

2582 2008.10.05. 20:48:25

Ja, nem a vega étkezésre gondoltam, az is annyi féle lehet... de nálunk egyáltalán nem volt erre kérdés, és mondjuk aki zsírt eszik zsírral, az sem izgatja őket. De pl. jó, hogy említetted a túlsúlyt, mert mesélte a bankos emberünk, hogy a biztosító visszadobta egy srác kérelmét, merthogy túlsúlyos (mondjuk 175 cm-hez 90-100 kg), a bank meg visszaküldte nekik, hogy ne vicceljenek már, a srác csupa izom, egy deka háj nincs rajta. :) Elég nehéz ilyen alap adatok alapján reális képet kapni, szerintem. Ami nálam megdobta az összeget, az is olyan, hogy nagyon sok embernek van, de én a prevenzió híve vagyok, elmentem a dokihoz, foglalkoztam a bajommal. Aki meg nem, az kevesebbet fizet a biztosítónak. De vajon én vagyok közelebb a bajhoz? De csak a hazudós miatt írtam a posztot.
süti beállítások módosítása