- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Találkoztam végre

2008. november 23. - Antibaby

az utánunk jövő generáció egy igen ígéretes tagjával. Azért mondom, hogy végre, mert pár éve volt egy elég idealista elképzelésem arról, milyenek lesznek az utánunk felnövők, aztán sorozatos csalódások értek, amikor megismertem egy-egy lányt vagy fiút a mostani 18-24 éves korosztályból. (Kivételek persze mindig vannak, így ebben is.)
Aztán jött ez a fiú, aki a maga 20 évével egyszerűen lenyűgöz. Csüngök minden szaván. Annyira érdekel, amit mond, hogy majdnem folyamatosan csak a száját nézem közben. Pedig nem hozzám beszél, Drisnek dolgozik. Pont az a típus, akire ő is nagyon várt már. Valaki, aki kapásból érti, mit szeretne, mi jár a fejében, akit nem kell noszogatni, hogy legyen bátor, szakadjon el a tömeggondolkodástól és engedje szabadjára a fantáziáját. Valaki, aki úgy nőtt fel, hogy nem vagdosták le a szárnyait, olyan iskolákba járt, ahol hagyták kibontakozni.
Nehezen tudom megállni nevetés nélkül, amikor halál komoly arccal bedobja, hogy egy szexi fotó, egy foggal félrehúzott fehérneműs utalás az ő korosztályát is bevonzaná, de még a fiatal harmincasokat sem riasztaná el. "Óóh, ha belelátnál a korombeli nőismerőseim fejébe, akár a fogas-fehérneműs kép, akár a húszévesek és a szex kapcsolatának említésekor..." - dünnyögöm magamban, és iszonyatosan kuncogok, de próbálom elfojtani, és ő csak annyit vesz észre, hogy vörösödik az arcom.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr946823399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

37621 2008.11.29. 19:04:39

én, mint fiatal 30-as sem látok bele a magamfajta fejébe, úgyhogy áruld el, mire kéne gondolnom?

2582 2008.11.29. 19:16:18

Természetesen nincs olyan, amire "kéne". A fiú viszont arra utalt, hogy az erotika a tinik és a huszas éveik elején járók témája, de azért még a harmincasokat sem "zavarja". Ezen mosolyogtam kicsit, mert én (mint fiatal 30-as) ma már inkább fordítva látom. Nem tudom ennél jobban leírni, de remélem, érted. :)

37621 2008.11.30. 11:33:53

így már értem, de másképp látom. körülöttem mindenki nagyon nyílt.. lehet, hogy ez nem is annyira életkori kérdés.

2582 2008.11.30. 16:22:59

Nyílt? Hm, sajnálom, de szerintem félreértjük egymást, mert amire én szerettem volna utalni, annak a nyíltsághoz, zárkózottsághoz nincs köze. Inkább valami olyasmire gondoltam, hogy 18-20 évesen az ember (akkoriban én is) azt hiszi, tudja, mit jelent a szex, és azt is hiszi, hogy a 30-asok már kiöregedőben vannak az ilyesmiből. Aztán, amikor ő lesz 30-as, és egy húszéves tesz erre utaló megjegyzést, csak mosolyog magában. Persze senkit nem szeretnék ezzel megbántani, és biztos, hogy mint mindenben, ebben is vannak kivételek.

37621 2008.11.30. 22:49:23

most már értem, a gondolatolvasás télleg nem megy :)

Hester 2011.08.27. 05:24:13

Your article perfectly shows what I neeedd to know, thanks!
süti beállítások módosítása