- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Kacatinvázió

2008. december 19. - Antibaby

Álltam a téren, vártam a buszt, nem jött. Elkezdtem hát bóklászni a kirakodóvásár pavilonjai közt. Hátulról köszöntél rám, én meg megörültem, és ahogy fordultam, már lendületből mondtam volna, hogy itt is csak a sok kacat van, rengeteg haszontalan, viszont ronda, valaminek álcázott semmi. Olyan, ami eleve hulladéknak született. Megörültem, hogy valakinek elmondhatom, de megelőztél, vékony hangon ujjongva odaugrottál egy pulthoz, kotorásztál a pici, piros, fényes, csilingelők, és a fehér, szárnyas kütyük közt, s majdnem vettél élből tizet, mert adhatnál mindenkinek, meg egymásnak, te is egy ilyen kis izét, én is egy ilyen kis izét. Lépkedtem egyik lábamról a másikra, éreztem, hogy ezt nagyon nem akarom, de nem szóltam, nehogy megbántódj. Egy pillanat alatt fényévekre kerültünk egymástól.
Megjött a busz.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr516823451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása