- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Édes otthon

2009. október 23. - Antibaby
Napközben többször eszembe jutott, hogy tavaly ezen a napon költöztünk be a lakásba, és hogy kellene ebből az alkalomból blogolni egyet. De milyen már csak úgy beírni puszta tényként, hogy 1 év, és hogy szeretek itt lakni... A "sors" persze megoldotta a post-ot. Ahogy itt ültem a nappaliban a monitor előtt, Dris meg épp ellazult a tévé előtt és belefeledkezett volna (!) a Harry Potterbe, a hálóból egyszer csak fura hang tört fel. Kb. olyan, mintha 1.000.000 puzzle-darabka zúdulna ki a szekrényből. Sietünk oda, mi lehet ez? Látjuk, ahogy a gardróbszekrény üveg tolóajtaja apró darabokra törik. Minden csupa szilánk. A polcokon levő ruhák, táskák, cipők. Tele az ágy fele (az én oldalamon, még jó, hogy nem éjszaka volt), az ágy alatt a padló, minden. Elő a seprű, lapát, porszívó, meg a felmosóvödör. Lapátoltuk bele a törött üvegeket. Két órába telt, mire végeztünk.


Ez itt az új gardróbszekrényünk ajtaja 

Klassz. Épp szerettünk volna egy pihenős estét, erre ez van. Pár napja a karnis egyik fele engedte el a falat, néhány hete meg ugye a mosogatógép dobta be a törölközőt... Negatív hullámba kerültünk, úgy érzem.
Ennyit az évfordulóról és a szeretett, nyugodt, pihepuha otthonról.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr956823917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

68941 2009.10.24. 17:55:43

Ezzel akkor bezárult a negatív hullám, mert ez volt a harmadik, ha jól számolom(mosógép, karnis, ajtó). Ennek kellett lennie az utolsó rossz dolognak mostanában. Tényleg szerencse, hogy nem volt ott senki! Vigyázzatok magatokra! :)

130264 2009.10.26. 10:45:49

Mi is pont egy éve... de szerencsére megúsztuk katasztrófa nélkül. A spontán szétpattanó üveg mondjuk azért durva, én sem szívóztam volna a vevőszolg. helyében.

137609 2009.11.19. 01:03:20

kölyökkoromban alapítottunk egy klubot "rúgjuk seggbe murphyt" címszóval, ilyesmi tapasztalatokra építve... nekem hasonló élményem akkor volt legutóbb, amikor végre megvettem a routert, amire egy ideje gyüjtök. még aznap tönkrement a notebookom, 3 hétbe telt, hogy meg tudjam csináltatni. így persze lehetetlen volt beüzemelni. utána lakótárs gépén is elszállt a net. az is napokig tartó bogarászást igényelt. de holnap talán telepíthetjük, és látom majd értelmét a nagy spórolásnak... és hogy csőstül jöjjön, mint neked: következő nap elkéstem a munkából, mert villamos lerobban, buszsáv beáll, egész nap alig volt forgalmam, belázasodtam, a hunyorgás miatt eltörtem egy üveg bort, a szerződött helyen csak egyféle kaja volt egész napra, ugyanaz, mint előzőleg is, egy ijesztő pasi megszállta az üzletet és halálra rémített,és zárás után 2 órát várhattam a főnökre, hogy kapjak kulcsot, mert benn felejtettem a telefonomat. látod, pl engem is kitartóan bosszant a világegyetem, ilyenkor érzem úgy, hogy ha megnyílna alattam a föld és elnyelne se lepődnék meg.

qnovluxfhe 2010.04.16. 14:45:32

G5ge3M xwkujxkhsrco, [url=http://vzuorlsutgwa.com/]vzuorlsutgwa[/url], [link=http://pbhdginwnbbk.com/]pbhdginwnbbk[/link], http://jzbpccghzzwx.com/
süti beállítások módosítása