- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Jack Jack

2010. január 17. - Antibaby

Nem is meséltem még, mivel töltöttem a fergeteges Szilveszter éjszakámat. Hogy otthon, az alap, de mivel Dris gyakorlatilag végigaludta a koraestétől éjfélig tartó időszakot, ráadásul az ölemben, igyekeztem nagyon halkan kapcsolgatni a tévécsatornák között. Éjfél előtt tizenkét perccel azért kinyitotta a fél szemét és megkérdezte, iszunk-e pezsgőt, úgyhogy megvolt a dugópukkanás, koccintás, csók, Himnusz... de a tévében nem a hagyomány szerinti beszéd következett a köztársasági elnök előadásában, hanem a Jack Jack című film. Épp előző nap hallottam a rádióban, hogy a 2009-es magyar gyártású mozifilm-bevételek listájának végén kullog ez az addig számomra ismeretlen "mű". A Jack Jack zenekarról egy keveset már tudtam, de a filmről tényleg december 30-án hallottam először, akkor sem sokat. A lényeg, hogy ottragadtunk a tévé előtt. És jó volt! Érdekes, szórakoztató, elgondolkodtató, bár el nem tudom képzelni, hogy miből gondolták, hogy az emberek ezt moziban meg fogják nézni.

Ha esetleg valaki még nálam is tájékozatlanabb lenne, és azt sem tudná, mi a Jack Jack, akkor dióhéjban: Mester Tamás, Papp Szabolcs (Supernem), Tóth Tibi (Hooligans) és Ganxsta Zolee (Kartel) létrehozott egy fellengzősen super group-nak titulált zenekart. Igaz, ami igaz, jó zenészek. Beköltöztek 7 hétre egy házba valami vízparton, állati hangulatos helyen, és miközben éltek (értsd: buliztak, ettek, ittak, dumáltak, poénkodtak), összerántottak egy rocklemezt. Nem is akármilyet. Mondom ezt a filmben és a youtube-on hallott számok alapján, mert szerintem nagyon jó. (Igen, a zenei ízlésem igen színes, és ez is simán belefér.)

Ha már összeköltöztek, vittek magukkal jó pár embert, hangmérnököt, operatőrt, videoklip-rendezőt, 2 kutyát, és egy pszichiátert.
A zenekar tagjai, miközben a dalokon dolgoznak, az élet nagy kérdéseiről beszélgetnek, vagy épp egy bulival mutatnak ízelítőt a rock and roll életmódból, de mint kiderül, ez is mást és mást jelent mindannyiuknak. A pszichiáternek pedig annyi a szerepe, hogy meghallgatja, ahogy a munka szünetében Mesterék önmagukról (pályájukról, szüleikről, terveikről, magánéletükről vagy hiányaikról) vallanak.
Ezt az egészet - amiről előre nem is tudták, mi lesz - filmre vették. Lehetne ez valamiféle reality show is, de nem az, annyiban viszont hasonlít, hogy időnként váratlan események színesítik az eleve sem unalmas banda munkáját. Nem lövöm le a "poénokat", érdemes inkább egy fáradt estén leülni és megnézni.
Szerintem érdekes film, szórakoztató. Ja, hogy egy pia reklámja? Na puff, annak is profi.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr66823999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dani 2010.01.18. 11:13:38

az elmúlt hónapban, agy 5ször néztem meg :) megfogott valami benne...

37041 2010.01.18. 11:37:32

Mivel Szabi kamaszkori barátom, ezért mi is megpróbáltuk megnézni, pont szilveszterkor. 20 percet bírtam...

2582 2010.01.18. 13:07:24

Na, Szuperapu, miért?

69381 2010.01.18. 21:22:57

Én meg csak másnap tudtam meg, hogy volt ez a film, és roppant sajnáltam, hogy kihagytam... (Amúgy az "elmegyünk lemezt csinálni valami hangulatos vízpartra"-fílingről nekem alapból a Smoke on the Water ugrik be...)

37041 2010.01.19. 15:10:38

Unalmas volt, és sokszor hiteltelen. A zene amolyan jó iparosmunka, de ha már, akkor inkább mondjuk Mötley-t hallgatok. Reklámfogásnak nem volt rossz, bár gyorsan lecsengő hype-pal volt dolgunk...

36729 2010.01.19. 15:47:05

ne tessék olyan filmhez kedvet csinálni, amit sehonnan sem tudok megszerezni. :(

2582 2010.01.19. 15:48:35

Gia, lehet, hogy még a mozik is adják, de tegnap láttam DVD-n az Electro World-ben. Nem a koncertfilmeknél, hanem a rendes filmek között.

efcjxrkzgvq 2010.04.16. 15:13:13

ZBjyNU mgusvryxnehi, [url=http://ynvoqvmgqbxt.com/]ynvoqvmgqbxt[/url], [link=http://ozfqwavlpoit.com/]ozfqwavlpoit[/link], http://ndmrsmpsjlky.com/

Rena 2011.07.03. 22:51:27

Home run! Great slugging with that anwesr!

Jeneva 2011.07.04. 18:31:40

Haha, shouldn't you be charingg for that kind of knowledge?!
süti beállítások módosítása