- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

5-tel több, mint kellene

2010. március 14. - Antibaby

Igazán nem szoktam a súlyomat figyelgetni, hát még kiakadni rajta, sosem fogyókúráztam, mérlegem sincs otthon, és én naiv, azt hittem, leélhetek így egy életet. De ma, valami érthetetlen okból ráálltam az Ikea fürdőszoba osztályán egy mérlegre, és hajszál híján kiakadt. Biztos voltam benne, hogy rossz, úgyhogy levettem a polcról egy másikat, az közel egy kilóval kevesebbet mutatott (akkor már nem volt a kezemben a 2010-es katalógus), de még így is kb. 5-tel többet, mint amennyinek legrosszabb esetben is hittem magam. Megdöbbentem. 
Jól érzem magam a bőrömben, úgyhogy nem esek neki vadul a fogyózásnak, de nem értem, hogy állt elő ez a szitu. Oké, oké, sokat eszem és jókat, és igen, a hasam megnőtt, de akárhogy pörgök a tükör előtt, más változást nem látok, és a ruháimba is ugyanúgy beleférek, mint mindig.
Előjel, azt hiszem, csak az lehet. Most kell megállni, mielőtt túl késő lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr826824049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

123146 2010.03.15. 01:09:43

Teljesen off! Szia! Tinkmara(Kata) vagyok, itt-ott már találkoztunk. ;) Az a nagy helyzet, hogy gyakran járok nálad és olvasgatlak, de csak azóta, mióta én is körmölgetek. A hétvégén azonban ránkszakadt a hurrikán, meg beteg is voltam, hirtelen úgy döntöttem, itt az idő, jól elolvaslak. Épp 2005 nyaránál tartok. És... le vagyok nyűgözve... mintha könyvet olvasnék, abból is a jobbfajtát. ;) Már azon gondolkodom, hogy kinyomtatlak, mert kifoly a szemem. :)) Csak akartam mondani. Sokszor puszillak a messziből. Majd szólok, ha utolértem az életed. ;) Szép hetet neked!

2582 2010.03.15. 10:19:25

Tinkmara, bearanyoztad a napomat! :) Nagyon köszönöm. :) Remélem, azért hamarabb meggyógyulsz, mint amennyi idő alatt el tudsz olvasni. (Egyszer egy srác ki szerette volna nyomtatni, és már akkor is Háború és Béke terjedelmű lett volna a szöveg.) Jobbulást és még egyszer köszi!

Rézangyal 2010.03.15. 13:20:21

Néhány hete pont így jártam én is. Egészen sokkoló volt, hogy én, aki jobb napjaimon 55 kiló vagyok, rosszabb napjaimon 52, most hirtelen 60 kiló lettem. Csak bámultam, hogy hol van rajtam plusz 5 kiló, mikor minden ruhám jó rám. Egyik sem szorít, vagy túl szűk. Szóval, ez egy kész rejtély, de tény, hogy több kiló már nem kúszhat fel ilyen alattomosan.

123146 2010.03.17. 01:53:18

Hol sírok, hol nevetek a bejegyzéseiden. Jelentem 2006. március és már kicsit jobban vagyok, köszönöm. :)

2582 2010.03.17. 06:43:28

Tinkmara: :) Nagyon kitartó vagy. Kíváncsi vagyok, meddig jutsz.

123146 2010.03.17. 20:06:07

Már, mi az hogy meddig? :)) Ameddig szépen összeér az eleje a végével. Annyira sajnálom, hogy "elvesztek" a kommentek, valamint azt, hogy sok link már nem él. Nagy buzgón rákattintok és semmmi. ;) Viszont a legjobban azt, hogy nem jártam errefelé, mondjuk két éve, amikor az események történtek, annyi kérdésem lett volna, de ezeket az élet már megoldotta, szerencsére. :) Persze most is van, de úgy érzem, ebbe már nem kell belemenni, ezért inkább csak szépen olvasok és tanulok tőled. Sokat. Lassan magam is rájövök, hogy bizonyos betegségeim bőven összefüggésben lehetnek megoldatlan gyerekkori problémáimmal. Döbbenetes felismerések.

2582 2010.03.17. 20:13:58

Tinkmara: Azt én is sajnálom, hogy jó néhány link és video már nem él, a kommentek elveszését nem értem, nem tudom, mire gondolsz. Haloscan, az elején? Ugye nem azt akarod mondani, hogy még a kommenteket is hozzáolvasod? Az már jó nagy meló. :) Úgy két és fél éve változott meg a bloghoz való hozzáállásom is, és most, ahogy mondod, jövök rá, hogy igen, még ilyen gyerekkori nehézségekről is milyen nyíltan írtam... aztán valami megváltozott. Egyrészt nagyon érdekelne, mit szeretnél kérdezni, mire lennél kíváncsi, másrészt meg úgy gondolom, lehet, hogy tényleg jobb nem feszegetni már azokat a dolgokat. Bár, nem tudom elképzelni, hogy olyat kérdeznél, amire ne válaszolnék. Fene tudja, talán ki kellene próbálni. :)

123146 2010.03.17. 20:34:44

Igen, vannak olyan bejegyzések, ahol nagyon szívesen elolvasnám mások gondolatait. Bár panaszkodtál a rádióinterjúban is, hogy pont olyankor nem szólnak, amikor nagyon szeretnél egy kis visszajelzést. Ma itt őriztem a takarítókat, tudod, szombaton itt járt nálunk egy kis hurrikán és elöntötte a házat a víz, úgyhogy volt időm olvasni, haladtam. Igazad van, valami megváltozott az írásodban, a stílusban. Tudod én hol éreztem? A frik-kel történt szakításkor. Mintha egy "másik" blogba cseppentem volna, nem voltál már annyira nyílt, elrejtetted az érzelmeid egy részét, csak a mélységes fájdalom, szomorúság jött át. Mondjuk, most nem könnyű nekem, mert nem tudom pontosan, utána mi történt. Jelenleg a Szigeten tombolsz. :))

2582 2010.03.17. 21:27:28

Hát, ha elöntené a házamat a víz, én is Antibaby-t olvasnék. :) Bocs, hogy viccelek ezzel, biztos nem mókás a helyzet. Láttam a képeidet. Jól érzed. Meg voltak akkoriban trollkodók is, és aztán nagyon sok munka és magánéleti szerveznivaló is összejött, úgyhogy sokat csökkent az ide összpontosítható energiám. De dolgozom rajta, hogy újra kinyíljak, mert hiányzik a régi én és a blogom. Fura, de ebben sokat segít, hogy elkezdtél itt kommentelni nekem, és hogy ilyeneket. :) (Na, chat lesz a kommentből. (: )

123146 2010.03.17. 21:54:46

Nem baj az, mármint a chat! ;) Az előző gondolat viszont megtisztel és nagyon jól esik. Remélem szép estéd van. Most megyek és főzöcskézek valamit. Itt most délután 5 óra. S ha azt elfelejtettem volna mondani, haladok a "no hús" élet felé. S ebben is sokat taszajtottál rajtam. :)) Ez véletlen egybeesés, nem a vegetáriánusság miatt jöttem. Ez csak plusz.

2582 2010.03.17. 21:58:41

:) Te jó ég, a végén olyanok leszünk, mint két tojás. :)

123146 2010.03.17. 22:07:21

Ami a vegetáriásusságot illeti, olvasgatva téged, rájöttem, én nem vagyok "igazi" vegetáriánus. Nálam ez nem adott, vagyis szeretem a húst, de csak hullámokban. Vannak időszakok,. Aztán jön az undorodom tőle időszak. Egyszer másfél évig nem ettem húst, több alkalommal hónapokig semmi, aztán megint. Viszont érzem, mennyivel jobban vagyok, ha nem eszem. Ez mi lehet? (A halat nem szeretem, a marhát se, csak a disznónús, meg a szárnyasok mennek le. Most az se, de ez jó.)

2582 2010.03.17. 22:21:50

Nem tudom, hogy ha egyszer másfél évig nem ettél, utána hogy kívántad meg újra, mert nálam ilyen "vissza" soha nem volt. Inkább fokozatosan egyre több húsfélétől távolodtam el (=undorodtam meg). De ismerek olyan lányt, aki szintén csiki-csukiban van a hússal, viszont egyre hosszabbak az undorodós időszakai, és nagyon úgy tűnik, hogy egyszer csak teljesen le fog állni a fogyasztásával. Lehet, hogy nálad is így van ez, meg az is lehet, hogy nem. :) És még az jutott eszembe, hogy lelki okai is lehetnek a hullámoknak. Ha olvastál erről a régebbi bejegyzéseimben, biztos találkoztál azokkal a kommentekkel is, amelyekben a vegetarianizmust valamiféle érettebb lelkülettel kapcsolják össze. Nem én mondtam, hanem a kommentelők, de ha van igazság benne, akkor lehet, hogy ilyen lelki hullámzások állnak a háttérben nálad is, nem?

123146 2010.03.17. 22:41:56

Igaz lehet. Nem tudom pontosan, mi okozta a visszaesést akkor, de az biztos, hogy amikor lelkileg padlón vagyok, akkor fogalmam sincs mit csinálok az evéssel. Össze-vissza zabálok mindnet, ész nélkül. A súlyom is ennek függvényében változik, gyakran egész durván. Életem során voltam 48, meg 68 kg is. Rettenet. Jaj, most itt órákig nyomathatnám a lelki gondjaimat, megoldatlan családi viszályaimat, de nem lehet. :)) Csak annyit mndok, igaz lehet ez a lelki összefüggés. Dolgoznom kellene rajta. Ó, ha lenne legalább 30 óra egy napban.

ucmwuimkc 2010.04.16. 13:14:21

4VNrs2 aleydreaoqfq, [url=http://cooprqesveki.com/]cooprqesveki[/url], [link=http://arkhmftpwtbj.com/]arkhmftpwtbj[/link], http://fgcvgpxlongk.com/

Gerry 2012.01.17. 00:14:26

An intlelgient answer - no BS - which makes a pleasant change

Tasmine 2012.01.18. 03:54:26

Whoa, things just got a whole lot eiaser.
süti beállítások módosítása