- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Sok szék között, pad alatt, happy end-del

2010. július 10. - Antibaby

Pocsékul éreztem magam, amikor péntek délután, a hétvége közeledtével, ráadásul hasogató fejfájás közepette szembesültem vele, hogy addig agyaltam az ideális szervezésen, míg végül mindenből kimaradtam. Társaság nélkül, ekkora fenenagy napsütésben én bizony a szobában fogom tölteni a péntek-szombatot, magamat sajnálva. Minden jel arra mutatott, hogy az év legdepressziósabb hétvégéje lesz ez számomra, pedig általában tudok mit csinálni egyedül is, és Drissel sem gond köztünk, ha nélkülem utazik el egy-két napra. Megtanultuk az évek alatt, hogy külön kezeljük egyes hobbijainkat és társaságainkat. Csak akkor van baj az egyedülléttel, ha épp nem arra vágyom. Ha nem tervezett, hanem "úgy maradtam". Ráadásul a saját tökölődésem miatt. (Még anyukámat is felhívtam, nem jön-e át beszélgetni, pedig az már tényleg a vég.)
Na, de mindegy is, mert ez az érzés már elhussant, reggel, frissen ébredve belevágtam a száz éve halogatott teendőimbe, és hirtelen kinőttek a szárnyaim. Sosem gondoltam például, hogy valaha (értsd. nyugdíjas korom előtt) annyira jól fogok állni a to do listámmal, hogy lesz időm felcímkézni a gmail-ben az e-maileket, vagy csoportokba rendezni a FB-on az ismerősöket, egyéni adatvédelmi beállításokkal vacakolni, meg minden. Jelen állapot szerint viszont üres a szennyestartó, minden csutkára kimosva, még talán vasalni is fogok, amit egyébként soha-soha, és egész megnyugtató, hogy senki nem sürget semmivel.

Tervezem tesztelni az új fagyizót is a Bartókon, és telepostolni az internetet, hogy a többiek lepotyogjanak a két végén.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr856824123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

19110 2010.07.10. 12:51:05

Hajrá! :-)

67331 2010.07.10. 14:00:48

a Gondolában elég jó a fagyi, de a joghurtos-mákos süti még jobb :)

2582 2010.07.10. 14:06:02

Mimke, a Kosztolányi másik sarkán ismered a kis fagyizót? Nem tudom a nevét. Szerintem sokkal jobb a Gondolánál, de én most az új Dr. Gelato-t szeretném kipróbálni a Bartók és a Lágymányosi u. sarkán, ahol a Dr. Jeans volt. Jártál már ott?

67331 2010.07.10. 14:37:50

igen rémlik, hogy az jobb..De csak egyetem alatt fagyiztunk arra...Nem próbáltam még, de lehet, hogy mi is eldzsalunk arra délután :-o

csipcsi 2010.08.04. 23:38:41

Na, sikerült kipróbálni a Dr.Gelato fagyiját? Tapasztalat?

2582 2010.08.04. 23:43:05

csipcsi, én még nem voltam.

tompalátó 2010.09.11. 20:33:30

Én story-zgathatnék ezekről a Gelatos fiúkrók (3db, de csak 2 van refifényben), személyes az ismerettség. Hát üzleti kapcsolatba ne kerülj velük... Én oly mértékben elvetem még a kapcsolódás gondolatát is,, hogy még a fagyijukat sem kóstolnám - most már :-(

2582 2010.09.12. 11:06:39

Azóta egyébként voltam, egyszer. Budapesti viszonylatban ízlett a fagyijuk, de azért ettem már finomabbat is. Engem az zavart egy kicsit, hogy alig vannak "sima" ízek, egy hagyományos vanília vagy pisztácia stb. hiányzott, míg a fantázianevekkel ellátott ízkeverékekkel, vagy pl. sör ízű fagyival tele volt a pult. Nekem így nehéz volt 2 gombócnál többet választani.

Janet 2011.07.04. 07:25:16

So true. Honesty and eveyrthnig recognized.

Miracle 2011.07.04. 19:59:23

I can't believe I've been going for years wtoihut knowing that.
süti beállítások módosítása