- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Divatbakik?

2010. augusztus 13. - Antibaby

Na végre valaki megírta a lábujjkirakást, mint súlyos esztétikai és stílusterrort. Engem is nagyon zavar, és mint olyan sok másban, ebben sem sokan értenek meg. Kb. senki. A múltkor említettem valakinek (ő hozta szóba, hogy nem papucsban vagy saruban járok), és egy gúnyos félmosoly kíséretében megkérdezte, hogy 'miért, csúnyának tartom a lábfejem'? Nem, nem tartom csúnyának, sőt, de ez még nem ok arra, hogy kipakoljam. Igaz, nekem már a papucskorszak előtt is voltak ilyen "bogaraim", pl. sosem tartottam ízlésesnek a mély dekoltázst, szerintem sokkal szexibb egy nyakig begombolt, de testhezálló felső, vagy akár egy picit áttetsző anyag. Akinek szépek a domborulatai, az úgy is látszik.
Egyetértek a linkelt blogban is "elhangzó" véleménnyel, hogy olyan, mintha valaki pizsamában menne az utcára. Vagy engem arra emlékeztet, amikor "divat" volt susogós joggingban mászkálni. Nem a szemetet levinni, hanem moziba vagy bankba menni. A divatot persze közszokásnak értelmezők szerint, nem pedig a stílusosság jegyében.
A papucs, mint tömeges utcai viselet nekem amúgy is fura, szerintem sosem fogja megszokni a szemem. Eleve a csoszogás, klaffogás nagyon slampos, de amúgy is fura, hogy valaki úgy megy utcára, vagy akár dolgozni is, mint strandra. Mintha csak a pokrócától a lángososig indult volna, csak közben rácsörgött a főnök, hogy be kellene ugrani az irodába. Értem én, hogy meleg van, na de akkor is.
A színesre lakkozott lábköröm meg hab a tortán. Hangsúlyozom: nekem. 

fashion mistake
A kép innen származik.

A másik ilyen a balhéhátú póló vagy vállpánt nélküli felső alól kilógó melltartópánt. Eleinte jó nagy igénytelenségnek számított, de úgy tűnik, a legnagyobb divatbakit is megszokja a szem és százezrek kezdik követni.

Ez csak az én véleményem, és törekszem rá, hogy ne bántsak meg senkit meg ne dumáljak bele az öltözködésébe, úgyhogy nem is emlékszem, hogy bármelyik barátomnak is szóba hoztam volna már, akin ilyesmi volt. Most viszont kikívánkozott.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr876824157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

montag 2010.08.13. 13:30:00

Szerintem a legtöbb ember (magam is) azért jár lábujjkilógatósban nyáron, mert negyven fokos melegben a legvékonyabb zárt cipő is szörnyű tud lenni. Ennyi. Nem a divatozás a lényeg. Aki meg klaffog benne, az szép cipőben sem tud elegánsan járni, szóval tökmindegy. Az utcán gumicsizmát hordás (kivéve a nagy esőket) szerintem sokkal gázabb.

2582 2010.08.13. 13:32:10

Persze, lehetne még sorolni. A gumicsizma is ilyen.

36729 2010.08.13. 14:05:52

de melegben (nem a sima melegre gondolok, ami a kellemes nyári szellős kategória, hanem erre a töklohasztó 35-38fokra, ami most van) hogy lehet bírni a csukott cipőt? én mindig alulról kezdek hevülni, vagy hogymondjam, tehát ha ott nem jön levegő, konkrétan halál, esztétika meg divat ide vagy oda. balhéhátú -kellett vagy 2perc míg rájöttem, a szabásra érted, nem az anyagra :)

Peti 2010.08.13. 15:15:55

Egyszer azt hallottam valakitől, hogy ne hasonlítgassam össze másokat önmagammal, mert mindig találok magamnál jobbat és hitványabbat is. Szerintem is tényleg nagyon fontos a kultúrát viselet, de én azt is el tudom képzelni, hogy az illetőnek egyszerűen fel se tűnik, hogy ilyenekkel ronthatja a saját esélyeit. Igen nem ez számít, de ha az ember észrevesz valami olyat a másikban amire háklis akkor onnantól nehéz kiradírozni azt a fekete pontot. Speciel szerintem is gáz egy csaj strandpapucsban és szerintem is sokkal szexibb egy izgalmasan becsomagolt lány mint egy olyan aki kirakja mindenét mint egy hentesnél a húst ezzel sugallva, hogy 'áru vagyok, minden csak pénz kérdése meg bátorságé = nagyerejátszuklehódítsmeg'. Nem mellesleg a férfiakat inkább elijeszti a túl tökéletes (legalábbis 'azt' sugalló mély dekoltázs, festett körmök, tudatos 'ezt ezért és ezért viselem így' magyarázatok, a tökéletesre mázolt arc és beállított haj) mint amikor valaki belülről nőies mindenféle mű cicoma és kényelmesség nélkül. Egy kényelmes embernek a segge alá kell tolni mindent és azt nem szeretjük. Legalábbis én nem.

73381 2010.08.14. 15:10:54

Szóval akkor azért még szeretsz? ;)))

2582 2010.08.14. 16:12:39

Imádlak. :D Különösen azért, mert nem vagy sértődős.

19110 2010.08.15. 14:39:16

Szerintem meg a flip-flop kifejezetten szexi. :-) A nyárban az egyik legjobb dolog, hogy ilyeneket lehet látni: http://3.bp.blogspot.com/_RTOufqs3_6Y/SkJ3gjdkRiI/AAAAAAAAAN0/48fM7efEn8Q/s400/flipflop.bmp Lányok, hordjatok flip-flopot! :-)

37621 2010.08.15. 15:54:28

new yorkban a nők 80%-a flipflopban jár, még talán irodába is, de van mellé 40 fok 100% párával, zárt cipő halál. nekem se tetszik, de főleg, hogy engem irritál, ha a lábujj közé vág valami. régen én se jártam szandálba sem, de nagyon durva az időjárás különbség az európaihoz képest. a magyar kánikula is főleg száraz. akkor változott meg a véleményem, amikor egyszer _ernyő alatt_ bőrigáztam itt a vízszintesen vagy alulról eső esőben, és egész nap egy nehéz, átitatott valamiben cuppogtam. egyébként a lábujjakat nem érzem ennyire intim dolognak, ennyi erővel kint van a kezünk is meg a fülünket is látják :) na meg errefelé simán elmehetsz pizsamában is a boltba vagy reggelizni (d.u.)... ha már a fenti kép, engem jobban zavar a kilátszó melltartópánt.

Sunnyboy 2010.08.17. 10:12:05

Nyáron sajnos "kénytelen" vagyok papucsban nyomulni, mert cipőben szétizzad a lábam. Nekem az új "kedvencem" az a gatyó, amit mostanában mindenki hord, feszül a lyányokra, s úgy néz ki, mintha bőrgatya lenne (ez a leggings?!?!? :D ). Hányok attól, hogy mindenki felveszi utcára, s kb. a nők 1%-án áll jól, s még náluk is látszik a cameltoe...ultragáz!

68941 2010.08.18. 17:38:16

Szia, én nagyon ki tudok készülni attól, mikor átlátszik a melltartó és mondjuk, látjuk, hogy teljesen eltérő színben figyel a fehér felső alatt a fekete vagy színes. Annál már csak az rosszabb, amikor az áttetsző fekete felső alatt villan ki a fehér a cicifix. jaj, a leggings meg amit Sunnyboy említ, na az is egy fura szerzet. Amivel Indiában nem is volt gond (bár ott máshogy hívják), mert térdig érő kurtát-tunikát vettek hozzá a lányok felsőnek, de a ködösben sajnos a népek cicanadrágban mászkálnak, mindenféle hosszú felső nélkül. Na, ez nálunk üti ki a biztosítékot, de nagyon :) A nyitott szandálok, papucsok meg a gyengéim, azokat nagyon szeretem és van remek gumicsizmám is, mert a ködösben elképzelhetetlen kirándulni menni úgy, hogy ne lapuljon a gumicsizma ott, mert néha térdig gázolunk a sárban :) és olyan kis vidám gumicsizmákat lehet már kapni :) :) Szép napokat!

dorc 2010.08.21. 13:18:46

Ízlések és pofonok kérdése az egész. Van akinek tetszik másnap kevésbé. Sokan csak a trend kedvéért hordanat trendtelen és/vagy kényelmetlen cuccokat. A magamutogatás nagymesetreinek csak pont az I-re a papucs kérdése. Véleményem szerint mindennek megvan a maga helye és ideje. Strandon papucs, irodában zárt és magas. A kényelem szempontja sem elhanyagolható a használata szintén nem mellékes, vicces mikor a nők birodalmi lépegetőkhöz hasonlóan botorkálnak frissen szerzett új termékekben. Írtam egy hasonló bejegyzést a nyár rejtelmeiről: http://dorc.ingyenblog.hu/nyari-trendik-fszlohaszto-harisnya-es-kisegyuttesei.blog Kíváncsi lennék a véleményedre. Üdv., dorc

K.L. 2010.10.24. 13:43:13

az "ízlések és pofonok" közül én az "ízléseket" választanám, amúgy teljesen egyetértek mindenkivel, ám leginkább ABBY-vel. Én a japán papucsokon elérzékenyülnök el; tudtátok, hogy az ezer éve használatos japán papucs, a nagylábujj és a második lábujj közé illeszkedő tartószíjjal? Az evőpálcikákat is szeretem. Kimonó gyűjteményem is van, bejártam a tokioy-i ecseriket, viszonylag olcsón vettem nagyon szép darabokat. Ezeken a piacokon csodálatos kimonókat lehet kapni. Van úgy, hogy egész nap váltogatom a kimonókat itthon, egyedül(nincs senkim), feltornyozom a hajam és megnézem magam hátulról a tükörben, jól kötöttem-e meg a masnit a kimonón (ez egy speciális kötés, kicsit ,mint a nyakkendő)– a japán nők nagyon szerették a kimonóban mutogatni hófehér ntarkójukat, ez volt az erotikus testttáj. Egyébként tudtátok, hogy a japán filmekben nem csak a fanszőrzetet takarják ki egy fekete háromszöggel, hanem a hónalj szőrzetet is egy fekete téglalappal? puszi

K.L. 2010.10.24. 14:09:37

nem értem mi a baj a japán papuccsal, ez egy pa-puccs

2582 2010.10.24. 16:16:41

K.L., ha ez arra vonatkozik, hogy nem jelent meg a komment rögtön, nem tudom, mi az oka. Még manuálisan is nehezen küldte ki, vagy 3x kellett engedélyeznem, mire végre. Valami átmeneti freeblog-gépezeti bibi lehetett, de már vége. :)

9yl9 sex video scw6 2011.07.01. 21:55:31

Divatbakik.. OMG! :)

Sonny 2011.08.27. 03:56:35

It's sopoky how clever some ppl are. Thanks!
süti beállítások módosítása