- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Tanul tőlem?

2011. február 06. - Antibaby

Dris külföldre ment, én meg gondoltam, felhívom anyukámat, hogy ha van kedve, beszélgethetnénk egyet egy tea mellett. Nagyon örült neki, de beteg, nincs kedve kimozdulni sem, és én se menjek oda. Aztán felhívott, hogy nagyon sajnálja, nagyon szeretné, de nem jó most. Aztán felhívott újra, hogy mennyire sajnálja, mert milyen jó velem beszélgetni, és mennyit tanul tőlem. Ezen a "mennyit tanul tőlem"-en meglepődtem. Tőle ilyesmit nem hall az ember, engem különben is mindig csak kritizálni szokott, meg addig feszíti a húrt, amíg végül kiborulok, és mondhatja, hogy ő csak jót akart, de én mindig veszekszem. Mindegy, a lényeg az, hogy mostanában eléggé átesett a kapcsolatunk a ló másik oldalára: sokat dicsér, hosszú beszélgetéseket kezdeményez, mindenről megkérdezi a véleményem, és nem mondja, hogy nincs igazam... csak lesek.
Az igazság valahol a kettő között lehet. A sok kritika és a sok dicséret közt. Biztos egész más él benne velem kapcsolatban, mint amit kifejez. Valószínűleg szeret ő minket, csak nem tudja kimutatni.

Tegnap meg egészen hasonló jelenet zajlott köztünk és a Guru pincére közt, csak mi nem kezdtünk lövöldözni. 11 óráig van rántotta. 11 óra pár perckor már nincs. Punktum. Hogy miért? Csak. Nincs tojás? De van. Túl sok vendég várakozik, és nem lenne idő ennyifélét csinálni? Nem, csak 2 asztal foglalt, az egyiknél mi ülünk, a másiknál meg már fizetnek. Akkor miért nem lehet 2 tojást összeütni az amúgy törzsvendégnek számító vevőnek? Mert 11-ig van reggeli. Logikus.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr696824255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

68941 2011.02.06. 21:09:19

Szia, ez mondjuk én sem értem sosem :( ennél már csak az érdekesebb, idegesítőbb, amikor közlik, hogy ez meg ez, meg ez nincs ma.. Mi az, hogy nincs? Egy étteremben hogy fogyhat ki ez meg az meg amaz? Nem arra vannak berendezkedve, hogy a menün szereplő falatokat elkészítsék-e?? :) Mikor Indiában voltunk, nem idegesítettük magunkat ilyenen, rámondtuk, itt ez belefér. De a ködösben vagy otthon, akárhol Európában azért egy kicsit meglepő, hogy a menü egyik része teljesen kiesik a választási lehetőségből. Vagy csak nekem fura ez? Bocs, hosszú lettem.

2582 2011.02.06. 23:30:49

@Euthymia: Ha a pincér szól rögtön, amikor kihozza az étlapot, hogy mi nincs aznap, az szerintem még belefér. Akkor nem élem bele magam, hogy pont azt fogom enni, és szerintem még mindig jobb, ha valami nincs, mintha mindeáron beszereznének belőle, akkor is, ha mondjuk nem elég friss... érted, mire gondolok, ugye? De persze az lenne az ideális, ha az étlapon az szerepelne, amit tényleg rendelni is lehet.

68941 2011.02.07. 14:59:46

:) igen, értem, de általában nem szoktak szólni, csak akkor mikor már nagy nehezen kitaláljuk, hogy mit is kéne falatozni :( de mondjuk, valóban nem haltunk még egyszer sem bele, hogy mást ettünk, csak nekem fura, hogy nincs, ami elvileg az étlapon van. Köszi és szép napot! :)

2582 2011.02.07. 15:29:09

Ha már akkor szólnak, hogy nincs, amikor ráizgultál, az tényleg bosszantó.

19110 2011.02.08. 21:34:58

Legyetek megértőek, nem egyszerű a vendéglátós szakma. Jó hozzáállással, és kedvességgel nálam sokmindent elérnek, ennél komolyabb hibákat is meg tudok bocsátani. A filmben a pasas kezében az egy Tec-9, na az egy nagyon jó kis stukker! :-) Olyat kérek karácsonyra! :-))

2582 2011.02.09. 09:31:50

Kaptárlakó: Én sokszor egy érthető válasszal is elégedett lennék, de a "csak", "mert ez a szabály" nem az. :) És pont a jó hozzáállást és a kedvességet hiányolom. Persze ez mindenkinek mást jelent, én pl. a jó hozzáállásnak azt tekinteném, ha azt mondja, hogy 11-ig van reggeli, de mivel nincsenek sokan és van tojás, kivételesen összeütik azt a rántottát. Vagy hogy olyan magyarázatot ad, amit meg lehet érteni, akkor lehet, hogy soha többé nem kérnénk 11:08-kor tojást. Az meg szerintem természetes, hogy ha ilyen "pluszt" kérünk vendégként, a borravalóval "díjazzuk" a rugalmasságukat. A mi cégünknél is vannak szabályok és néha nemet kell mondanunk bizonyos vásárlói kérésekre. De mindig igyekszem megértetni a vevővel, miért van ez így, és ha érzem, hogy a válasz nem nyugtatta meg, még vannak további lehetőségeim arra, hogy ne rossz érzéssel menjen el. Persze nem lehet mindent kiküszöbölni, és minden vevő más és más, máshogy kell vele bánni. Én sok helyen magát a szándékot, a törekvést hiányolom. És persze vannak üdítő kivételek is. Szintén a "vendéglátós" szakmában. :) Jó lenne az nekünk, ha egy Tec-9-et kapnál Karácsonyra? :)

19110 2011.02.10. 15:30:13

Hát rossz semmiképp. Szóval jöhet. :-)

19110 2011.02.11. 07:35:16

Az, hogy 11:08-kor nem lehet kapni reggelit, tényleg nem érthető, én itt inkább arra gondoltam, hogy az megbocsátható, ha aznap egy étlapon szereplő fogás nincs, éppen elfogyott a bubisvíz, vagy - ó borzalom - nincs éppen ecetes almapaprika. Egy étteremben ezer dologra kell odafigyelni, biztos nagyon nehéz lehet kilogisztikázni, hogy minden rendben menjen. Én nem is nagyon értem, hogy működik ez az egész. Ráadásul a pincér csak egy ember, aki a frontvonalon van, ő tehet a legkevésbé arról, hogy valami épp elfogyott. Az éttermek többsége kisvállalkozás, alig pár ember próbálkozik meg a lehetetlennel minden nap. Ha jó a hozzáállásuk, az sokmindent feledtet. Szóval a Tec 9 kizárólag hobbicélokra, és technikai érdeklődésből kellene, bár valljuk be, nagyon hatékony ügyintézést tesz lehetővé. :))

2582 2011.02.11. 09:06:33

Bocs, akkor ezt nagyon félreértettem. :)

Bono 2011.07.04. 00:10:42

Haha, shouldn't you be charging for that kind of konwlegde?!

Denisha 2011.07.04. 21:24:20

Great thinking! That rlelay breaks the mold!
süti beállítások módosítása