- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Egy kis kérdés-felelet

2011. február 23. - Antibaby

Rég csináltam meg ilyen kérdés-felelet játékot, de most elragadott a hév. Azt hiszem, mivel jó ideig nem sok mindent adtam ki magamról, most helye is van itt:

Volt olyan, hogy valaki tönkre akarta tenni a kapcsolatodat valakivel?
Igen, de nagyon rég volt. Még általános iskolás voltam, a fiú pedig, akivel pár hétig jártam, jóval idősebb. Még nem is tudtam, hogy tetszem neki, amikor már martak a lányok, akik hajtottak rá.

Szeretsz ölelkezni?
A megfelelő személlyel, a megfelelő helyzetben igen. De csak úgy, bárhol, bárkivel nem.

Szeretsz valakit? Ő is táplál irántad érzéseket?
Szeretem Drist, és remélem, hogy ő is engem!

Van valaki, akivel teljesen magad tudsz lenni?
Van, Dris mellett mindenképpen magam tudok lenni. Hogy más is van-e ilyen, azon gondolkodnom kell. Vannak, akikkel gyakran magam tudok lenni, de néha mégsem.

Rég csináltam meg ilyen kérdés-felelet játékot, de most elragadott a hév. Azt hiszem, mivel jó ideig nem sok mindent adtam ki magamról, most helye is van itt:

Volt olyan, hogy valaki tönkre akarta tenni a kapcsolatodat valakivel?
Igen, de nagyon rég volt. Még általános iskolás voltam, a fiú pedig, akivel pár hétig jártam, jóval idősebb. Még nem is tudtam, hogy tetszem neki, amikor már martak a lányok, akik hajtottak rá.

Szeretsz ölelkezni?
A megfelelő személlyel, a megfelelő helyzetben igen. De csak úgy, bárhol, bárkivel nem.

Szeretsz valakit? Ő is táplál irántad érzéseket?
Szeretem Drist, és remélem, hogy ő is engem!

Van valaki, akivel teljesen magad tudsz lenni?
Van, Dris mellett mindenképpen magam tudok lenni. Hogy más is van-e ilyen, azon gondolkodnom kell. Vannak, akikkel gyakran magam tudok lenni, de néha mégsem.

Vasalod a hajad?
Előfordul. Volt 1-2 év, amikor minden nap kiegyenesítettem, de azt vettem észre, hogy roncsolja a hajam. Most már csak nagyon ritkán veszem elő a masinát.

Mit hallgatsz most?
A deko tv megy, székek barokkos motivumairól beszél egy fickó.

Szoktad ezt a <3-t használni?
Soha. Leragadtam a smiley-knál.

Mikor szoktál elaludni?
Éjfél körül, de jó lenne korábban.

Mit csináltál ma reggel 8-kor?
Akkor nyomtam le először az ébresztőt.

A legjobb barátodék házában tudod, hol vannak a tányérok?
Tudom, a konyhaszekrényben. De nem szoktam benyúlkálni.

Az elmúlt hónapban voltál valamiért nagyon dühös?
Már nem emlékszem, hogy mi miatt, de mostanában volt néhány ilyen eset.

Vizet vagy szódát iszol gyakrabban?
A szóda nem víz? Egyébként nem szeretem, a szénsavmentes ásványvíz sokkal jobban esik.

Boldog vagy attól, ahogy a dolgok történnek az életedben?
Igen, az egyenleg abszolút pozitív.

Az utolsó üzeneted egy fiútól vagy egy lánytól volt?
A banktól. Előtte pedig egy "lánytól", az anyukámtól.

Milyen hangulatod van most?
Fásult, csalódott. Nem volt jó napom.

Jacob Black vagy Edward Cullen?
Egyiket sem ismerem. Valamiből kimaradtam?

Van olyan személy, akit szeretnél most magad mellett látni?
Igen, aki ma megbántott, most itt lehetne.

Mi akartál/akarsz lenni nagy korodban?
Matektanár, táncos, és biztos énekesnő is akartam lenni. Aztán újságíró, és végül egyik sem lettem igazán. Hogy most mi szeretnék lenni? Épp az, ami vagyok.

A szüleid hol vannak most?
Nagyon távol egymástól.

Mi a kedvenc zenekarod?
Szezonális a dolog nálam, de tartósan szeretem az A-hát, a Depeche Mode-ot, a Jamiroquai-t és sok mást, ami nem zenekar, "csak" jó zene.

Vannak hibáid?
Hogyne lennének...

Mit vársz?
Ezt én is gyakran kérdezem magamtól.

Mik a nyárra való terveid?
Nincsenek terveim, de amióta télen nagy a hajtás és a stressz, a nyarakat még fontosabbnak tartom kiélvezni.

Utálod az embereket?
Időnként sajnos úgy érzem.

Vannak szeplőid?
Nincsenek. Nálunk Dris viseli az összeset.

Most mi a legfinomabb dolog a hűtődben?
Friss narancslé.

Hol készült rólad utoljára kép?
Pár hete, itthon, legózás közben.

Láttál már holttestet?
Azt hiszem, még nem, de nem érzem hiányát.

Az első dolog, amit tettél reggel?
Kikapcsoltam az ébresztőt.

Mit fogsz csinálni a hétvégén?
Még nem tudom. Remélem, pihenni.

Melyik honlapon jártál utoljára?
Port.hu, Facebook, Gmail... már nem tudom, melyik volt az utolsó.

Van élőlény a szobádban?
A szobámban? Mármint a lakásomban? Remélem, a növényeken kívül más nincs.

Van íróasztalod?
A munkahelyemen van, itthon pedig egy multifunkciós darab tölti be ezt a szerepet. Hol eszünk rajta, hol játszunk rajta, hol pedig telepakoljuk papírkupacokkal.

Mi történt ma reggel 9-kor?
Noszogattam Drist, hogy induljunk el a munkába. Nem nagy sztori... De valahol a világban biztos épp megváltozott valakinek az élete.

Mi volt az a dolog, amit utoljára vett neked valaki?
Együtt vettük Drissel a napokban a RobotX-et, előtte pedig pár hete, amikor ő külföldön járt, legószívet hozott nekem.

Mit csináltál múlt vasárnap 8.30-kor?
Nagyon mélyen aludtam.

Van munkád?
Dögivel.

Mit csinálsz ez a kérdőív mellett?
Nézem a deko tv-t, és hallgatom George Michael előadásában a Jive Talkin'-t, amit ma fedeztem fel.

Mik a terveid holnapra?
Brainstormingolunk a kolleganőkkel.

Tört már össze a szíved?
Persze. Egyrészt kinek nem, másrészt aki még ezt is elolvassa, annak ilyesmi nem lehet újdonság.

Mit csináltál egy órával ezelőtt?
Való Világot néztem és közben a neten válaszolgattam a céghez érkezett kérdésekre.

Miket ittál ma?
1 pohár narancslevet, sok szűrt vizet, 3 csésze kávét és sok ásványvizet.

Ha örök életedre egy dolgot kéne innod és enned, mi lenne az?
Ásványvíz és humusz pitával. De azért elég egyoldalú lenne.

Hogyan érzel?
Mivel kapcsolatban?

Hol van anyukád?
Gondolom, a lakásában.

Hiányzik valaki?
Olyan szülők, akikkel jó a kapcsolatom.

Összetörted valaha valaki szívét?
Sajnos igen, többeknek is.

Megváltoztatnál valamit, amit tettél az életedben?
Időnként úgy gondolom, ezt vagy azt másképp csinálnék. Pl. korábban szakítanék azokkal, akikkel kellett volna. De ezek apróságok, el tudom fogadni a múltamat úgy, ahogy van.

Csináltál az elmúlt 2 hétben törvénytelen dolgot?
Ha azt mondom, igen, akkor vallatni fogtok?

Van legjobb barátod?
Van. Remélem, hogy akit annak gondolok, az az is!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr636824269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

19110 2011.02.23. 22:33:30

Jók ezek a játékok.

26323 2011.02.26. 15:26:22

Szerintem ezt angolból fordította valaki, és a szóda az üdítő lenne igazából. :)

2582 2011.02.26. 19:55:36

Lehet. Ez eszembe sem jutott.

44750 2011.03.02. 11:26:12

Én arra gondoltam, hogy víz = csapvíz, szóda = (szénsavas) szódavíz.

vera 2011.03.03. 15:46:36

Jacob Black- Edward Cullen - ha a Valo Vilagot bevallod, szerintem ez is mehet... :D

2582 2011.03.03. 15:59:38

Ez a két fickó nincs benne, arról tudnék. :)

Twiggy 2011.08.27. 17:06:03

Well put, sir, well put. I'll cetranily make note of that.
süti beállítások módosítása