- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Az Ember, Aki Mindig Ott Van

2011. április 14. - Antibaby

Te már észrevetted Az Embert, Aki Mindig Ott Van?
Hogy hol ott? Mindenhol!

Amikor Csepelen laktam, még gyerekkoromban illetve tiniként, élt a lakótelepen egy család, több fiuk volt, és mind szellemi fogyatékos. A legnagyobb közülük szinte az utcán élte az életét. Ha kinéztél az ablakon, követni tudtad, ahogy megy A-ból B-be. (Mondjuk az igaz, hogy a mi ablakunkból mindent látni lehetett.) Akárhányszor kitettem a lábam a lakásból, a srác is épp az utcán volt. Szembe jött vagy épp előttem lépdelt, de ott volt. Ez még nem olyan nagy szám, de egy idő után megfigyeltem, hogy ha elmentem Csepelről mondjuk a PeCsába egy koncertre, ő ott csápolt 2 sorral előttem. Aztán hazafelé ott ült épp azon a buszon, amelyiken én utaztam. Aztán az Agárdi Popstrandra mentem, és ott is pont ott volt. A koncerten is, a parton is, a vízben is, aztán hazafelé a vonaton szintén.

Eljöttem Csepelről, és némi vidéki kitérő után a II. kerületbe költöztem. A közvetlen szomszédunk fia, aki szintén fura figurának tűnt, igazából csak akkor tűnt fel nekem, amikor elmentem egy Anima Sound System koncertre a Szoborkertbe, és ő mellettünk állt. Aztán hazafelé is összefutottunk vele. Aztán megnéztem a Padlást a Vígben, és bár sosem gondoltam volna, hogy színházban fogok belebotlani, ő ott is ott volt. Ha nagy ritkán beszaladtam a piacra, ő épp ott ült egy padon és nézelődött. Csak egyszer mentem be a közeli lottózóba, mert valaki megkért, hogy vegyek neki szelvényt... hát nem rám köszönt a srác?

Amikor a mostani lakásba költöztünk, aggódtam, hogy nem lesz olyan emberem, aki mindig ott van. De lett! Naná. A szőkített, alkesz járású, 50-es pasi folyamatosan mozgásban van. Mindig megy valahova vagy jön valahonnan. Ha kinézek az ablakon, épp ott van. Ha elmegyek a pékségbe, egymásnak adjuk a kilincset. Ha csak a ház körül mászkálok, tuti, hogy jön szembe, élő utcabútor a pasas. De ha elsétálok a kerületnek olyan csücskeibe, ahol addig még sosem jártam, akkor is találkozom vele. Teljesen érthető, hiszen ő Az Ember, Aki Mindig Ott Van!

Csak nekem van mindenhol, akárhova költözök, egy ilyen emberem? Ti észrevettétek már a tieteket?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr26824305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

67331 2011.04.14. 22:50:48

Nekem az irodánál van az ember, aki mindig ott van. Azon gondolkoztam egy időben, hogy miért van az, hogy mindig egy irányból jön(és megy el az iroda előtt)...És hihetetlen, de mindig ott van a téren :-o Már azon gondolkoztam, hogy vajon direkt köröz-e a háztömb körül, hihi :)

39397 2011.04.15. 09:02:23

Könyvfesztiválon volt éveken át egy srác, aki mindig ott volt, ráadásul mindig akart is valamit és alig lehetett lerázni - így idővel már az előre kikerülése volt a cél :)

99660 2011.04.15. 11:08:44

Nekem egy egész Családom volt, akik mindig ott voltak a régi lakóhelyem úgy negyven kilométeres körzetében. Apa-anya, 4 gyerek, szegények, mint a templom egere. Ezerszer ültek mellettem a vonaton, összefutottunk iskolákban (gyerekek...), jótékonysági rendezvényeken, könyvtárban, utcán, teszkóban, hivatalokban, egyszerűen mindenhol. Én elköltöztem, de tudom, hogy még mindig ott vannak. Onnan tudom, hogy az unokatesóm is elköltözött egy másik faluba és mit ad isten, a szembeszomjédja A Család. Mostmár az unokatesómnak vannak Mindig Ott.

Ági -kockas 2011.04.15. 14:52:34

mennyire jó régi antibabys post volt ez. :-)

82254 2011.04.15. 19:15:56

nekem volt egy ilyen emberem, megesküdött, hogy nem követ, de mindig mindenütt ott volt, ahol én. azóta a legjobb barátom, de eljöttem egy másik városba, úgyhogy már sosincs ott. a buszon viszont mindig ugyanazok a lúzerek ülnek, naponta 5x mennek a városba oda-vissza, na ők az igazi ismerőseim.

26323 2011.04.15. 19:31:09

A mi házunkba beköltözött egy régi gimis sulitársnőm, pár évvel járt fölöttünk, és vele találkozom mindenhol. De eddig betudtam annak, hogy hasonló a zenei ízlésünk. :)

53615 2011.04.16. 09:57:30

nekem is van ilyen emberem, én minden egyes fesztiválon össze szoktam vele futni. meg a mesterségek ünnepén, és az állatkertben.

Erika 2011.04.17. 20:09:01

De jóóóóóóó, másnak is van ilyen. Nekem egy ilyenem van, de már több mint 10 éve, már egyre ritkábban látom, mert elköltöztem abból a kerületből ahonnan a kiinduló pontja van de azért több kerületen át követett. 6,17,18, neki mindegy csak ott legyen ahol én. Ja és úgy néz ki, mint Zámbó Jimmy :D eltéveszthetetlen egy figura. Tök jó, most hogy eszembe juttattad elkezdett hiányozni, kifejezetten rég láttam :D

Fabien 2011.04.19. 19:03:57

Én a nullás hídon szoktam látni egy szemüveges fickót. Ha hétvégén megyek arra, kábé fényes nappali órákban bármikor akármikor ott van a gyalogos sávban/járdán, a csepel felé közelebb eső felén. Legalább 10 éve. Fogalmam sincs mit csinál, nézi a vizet, ritkábban az autókat. Csabinak hívom magamban.

Veruca 2011.05.20. 16:44:36

That saves me. Thanks for being so sesnilbe!
süti beállítások módosítása