- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Két gyöngyszem

2011. július 19. - Antibaby

Egyrészt:
Ezt nem tudom kihagyni. Az egyik ciklus- és terhességszámítási segédleteket tartalmazó oldalon ebbe a kérdésbe futottam:

Jópofa, nem?

Másrészt:
Amikor kiderült, hogy bent kell maradnom a kórházban, Drisnek meg be kellene hoznia pár cuccomat, azt mondja a nővér: "Mondja el a férjének, mit hol talál a lakásban!" Egy pillanatra felkaptam a fejem. "A férjem is ott lakik, ugyanúgy tudja, mi hol van, mint én." - gondoltam magamban. Persze nem mondtam ki, tudom, hogy nem akart rosszat, de szomorú belegondolni, milyen férfiakkal lehet körülvéve, ha ez így felmerült benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr76824381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edeus 2011.07.19. 16:03:26

Na azért ha kedvesem nem pakolja el egyszerre a tiszta ruhákat, akkor kereshetném a sok dobozban a cuccait. Szóval lehet, a növérke inkább magából indult ki.... ;)
süti beállítások módosítása