- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Az osloi és utoyai támadás áldozatainak emlékére

2011. augusztus 21. - Antibaby

A 2011. július 22-ei osloi és utoyai támadás áldozataira emlékeztek, emlékeznek ma este Oslo-ban, a Spektrum Koncertarénában. Norvégia legismertebb zenekara, az A-ha, tavaly decemberben végleg feloszlott, és búcsúturnéja végén megtartotta utolsó osloi koncertjét is. Ma mégis színpadra állt, egyetlen szám erejéig, így fejezve ki a tagok együttérzését a gyászoló hozzátartozóknak.
Erre az alkalomra a zenekar a Stay on these roads című slágerét választotta, amelyet ezúttal nagyzenekari kísérettel adott elő. Az alkalomra pedig Morten végre normálisan felöltözött, ami nem jellemző rá, általában elég fura cuccai tudnak lenni. Most öltönyt és nyakkendőt vett, mint a zenekar többi tagja is.
Ízléses az összkép, szép megemlékezés, szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr126824423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunnyboy 2011.08.22. 09:53:38

Szomorú események... a nóta pedig zseniális. Pont most került elő múltkor egy A-ha válogatásom, rengeteg jó nótával, ez is rajta van! :D

2582 2011.08.22. 10:36:45

Sunnyboy: Én nagyon szeretem. Ugyan tavaly, amikor a koncert is volt, rájöttem, hogy a munkásságuk egy része nekem kiesett, biztos valami másra koncentráltam. Mostanában pótlom azokat a lemezeket. Az I've been loosing you-nak ismered ezt a verzióját? Nekem talán ez a legjobb. http://www.youtube.com/watch?v=sL_GGtlSWbc&ob=av2e
süti beállítások módosítása