- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Pszichoszünet

2011. augusztus 29. - Antibaby

Ma búcsút mondtunk egymásnak a pszichológusommal. Nem örökre, csak egy előre meghatározhatatlan időre. Ebből az alkalomból pedig számot vetettünk, összegeztünk, mennyit változtam az évek alatt. Sokat. Pontosabban rengeteget.
Júliusban volt négy éve, hogy először elmentem hozzá. Érdekes, mert akkoriban pánikrohammal fordultam hozzá, ami azóta egyszer sem jelentkezett, viszont sok más téma meg előjött, és mindig volt mivel foglalkoznunk. Őelőtte pedig már egy évig egy másik pszichológushoz is jártam. Összesen öt év... az elején nem gondoltam volna, hogy képes vagyok ennyiszer menni, ennyit beszélni, ennyit fizetni, de leginkább azt nem, hogy ennyit fogok fejlődni. És még mindig lenne miről beszélnünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr276824501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása