- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Szájtát, pucsít, feszít, csücsörít

2011. szeptember 02. - Antibaby

Hogy valami vidám is legyen ebben a blogban még ezen a héten, megosztom a legújabb kincset, amire bukkantam. Franciául ugyan nem beszélek, és a Google Translate sem sokat segített, de feltételezem, hogy Mathieu Grac egy fotós. A fotósorozatának ötlete pedig nagyon jópofa: azt a pillanatot próbálta lemodellezni és megörökíteni, amikor a mai fiatalok elkészítik a tökéletes(en spontán) profilképüket, amelyeket aztán közzé tesznek a közösségi oldalakon. Beállított, jól bevilágított képekről van szó, de így is zseniális, én legalábbis nagyokat mosolyogtam rajtuk.

Csak pár fotót emeltem ki, a szerintem legjobbakat, de van még ott, ahonnan ezek jöttek. Az utolsót már csak azért válogattam be, mert ott a szoba sem semmi. (Kattintásra a képek megnőnek!)



Forrás: Mathieu Grac

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr336824497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása