- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Min nevettél mostanában?

2011. november 01. - Antibaby

Sunnyboy Facebookján olvastam: "Buszon ülvén, bambán kifele bámulván, Seal szóla a fülesben, s a következő esemény fogad. Két fiatal kerékpáron ülve, letakarva lepedővel, össze-vissza világító bicajokkal, s az egyik bicaj elején ki is ült a kis kosárban? Természetesen E.T. Konkrétan hangosan nevettem a buszon, s folytak a könnyeim. :D :D Van még humora az embereknek :D"

Erről jutott eszembe, hogy én a Városligetben sétálva láttam egy icipici kutyát, akire rá volt kötve egy hatalmas narancssárga lufi. Rajta egy felirat: eredeti GPS. A kutya tényleg nem sokszor látszott ki a növényzetből, de a lufi igen. Én ezen nevettem ma nagyot. Amúgy a gazdi készült a nemzetközi hírnévre, mert a lufi túloldalára angolul is ráírta: Original GPS.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr286824577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása