- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Szupertitkos

2012. március 13. - Antibaby

Az mindig érdekes szitu, amikor utcán telefonál az ember, és a vonalban levőnek próbál egy szupertitkos jelszót elmondani, de persze virágnyelven, hogy a körülötte állók ne értsék. Szükségeltetik némi kreativitás a dologhoz. Gondolom, már mindenki volt ilyen szituban.
Én ezt a helyzetet tegnap úgy oldottam meg, hogy gondoltam, egy kis fejtörőbe foglalom a jelszót. Így hangzott:
- A jelszó: Győző keresztnevének első két betűje...
Amikor leesett, hogy mit mondtam, majdnem összecsuklottam a magamon röhögéstől az utcán.

Erről egyébként ez a kis jelenet jutott eszembe a CIA börtönökről, ami itt 5:35-nél látható, hallható.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr266824891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

73381 2012.03.14. 10:41:24

Jó kis fejtörőt találtál ki ;)))

173414 2012.03.15. 13:52:14

Ja, most jót mosolyogtam, én is mondtam már valakinek telefonban, hogy -tudod, kedvenc kaja más nyelven, harmadik nyelv írásjelei szerint, középen a neved kezdőbetűjével. Az illető aztán megvárta, míg hazaértem XD
süti beállítások módosítása