- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Süti, fagyi

2012. augusztus 15. - Antibaby

Elég rég ajánlottam vendéglátó helyet, aminek részben az az oka, hogy nem járok ilyen helyekre olyan gyakran, mint korábban, részben pedig az, hogy kiemelkedőbe ritkán futok bele. Biztos vannak jó helyek, de ha időnként beülök valahova, inkább a régi, megbízható minőségűeket részesítem előnyben. Az Alessioban (Pasaréti út) pl. sosem csalódom. Sőt, alkalomról alkalomra jobban szeretem. No de most nem az Alessioról szeretnék írni.

Felfedeztem ugyanis két szuper helyet. Nem enyém az érdem, az egyiket egy újság ajánlotta, a másikba meg Sziszamisza invitált. Én meg elvesztem.

Fragola fagyizó (VI. ker. Nagymező u. 7.)

Egy tündéri üzlet, tündéri kiszolgáló hölggyel, és az általam ismert legjobb magyarországi fagyival. A pisztáciájuk kihagyhatatlan, de ettem már ott a gyömbértől kezdve a homoktövisen keresztül a mascarponés gesztenyéig nagyon sok fajtát.

Igazi olasz, kézműves fagyi, mentes a mesterséges színezőanyagoktól. Imádom.
Kár, hogy a budai üzletük viszont erősen felejtős.

La Delizia (VI. ker. Jókai u. 13.)


A fotók a két hely Facebook oldaláról jöttek. Kattintásra megnőnek.

Na, ez az a hely, amit megismertem, és rájöttem, hogy én már az életben nem leszek vékonyabb, és hogy is gondoltam azt, hogy leszokok a cukorról... ugyan már!

A csokitorta a favoritom, de a szilvalekváros lepényük is mennyei. Mást még nem kóstoltam, de Dris elalélt a meggyes pitéjüktől, úgyhogy azt sejtem, hogy minden extra finom náluk. Előre tartok a naptól, amikor majd megkóstolom a fagyijukat is.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr856825009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisg 2012.08.16. 13:10:00

A la deliziába a kekszek a legjobbak!!!Csináltass olyan fémdobozos válogatást velük. Vidd haza és elájulsz! Illetve a macaron-ok is. Főleg a sós karamellás és a levendulás. A hely egy csoda, és az egyik legjobb apró ajándék a kekszválogatásukat adni:)

73381 2012.08.16. 16:06:14

Az a csokitorta egyszerűen fantasztikus... :) Menjünk még, mert engem is érdekelnek még a kekszek is, meg mert csak :)

67331 2012.08.17. 08:27:40

Nem szeretem a csokifagyit, de a fragola csilis csokija mennyei :) Szerintem mindent érdemes kipróbálni :) A Deliziában én is a kekszeket ajánlom nagyon...Mi mindent kipróbáltunk..Mondjuk én amúgy is nagy kekszes vagyok :D

15888 2012.08.22. 00:43:18

Ejj megeloztek a tobbiek! En kifejezetten a kekszek kapcsan vettem iranyba a La Deliziat es mmmm istentelenil finomak. A baratnommel egymast stuffoljuk hogy kinek miert kell ujra es ujra odalatogatnia. A fagyit a baratnom tesztelte, en legutobb poharkremet ettem..kb izorgia volt. Es nekem sokat dob a helyen a tulajok kedves mosolya es oszinte, erolkodestol mentes "kiszolgalni akarasa". Bar julius elejen mintha mar lettek volna alkalmazottak.

r. 2012.08.23. 21:09:51

Mi a gond a budai fragolaval? A fagyik ugyanazok vagy nem?

2582 2012.08.23. 21:16:32

r.: Azért a Fragola vonzereje egy kicsit többön múlik, szerintem. A budai üzlet kevésbé hangulatos. A személyzet (állítólag mindig csak pont akkor, amikor én járok arra) épp csak beugrott pár percre a pult mögé, úgyhogy nem tud számolni, kávét főzni, stb. A múltkor úgy adták ki a kávémat, hogy már benne volt a cukor, a tejszín és a kanál is. És bár a fagyi íze ugyanolyan, mert biztos ugyanazok csinálják, a budaiban gyakran túl van hűtve, és szilárdabb, nem olyan jó krémes. Ez csak az én véleményem (meg a férjemé), szeretem mindkét helyet, de a pestit sokkal jobban.

r. 2012.08.26. 18:55:51

koszi, ertem, csak mert a pestibe eselytelen, eljussak, ugy erzem, es terveztem, h a fagyikert (azok izeert) megneznem a budait, mert annyit dicseri mindenki, de akkor megprobalom, mert nem a vendeglatas erdekelne most ott, aztan max nem megyek vissza masodszorra:)
süti beállítások módosítása