- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Egy szép hét végére

2013. február 16. - Antibaby

Nagyon jó hetem volt, komolyan, soha rosszabbat! Túl vagyunk a genetikai vizsgálaton (vérvétel + ultrahang). Csupa jó hírrel távoztunk, no meg egy DVD-vel, amin a baba "méredzkedik". Boldogság látni, hogy minden rendben vele és vidáman pakolássza ide-oda a tappancsait.

Mivel a hó vége után már nem dolgozom, és addig meg már csak az eddig összegyűlt szabijaimat veszem ki, csütörtökön rendeztek nekem a kollegák "búcsúztatót", pénteken pedig megvolt az utolsó munkanapom. Érdekes érzés, nem az a fajta, amikor valaki kilép a munkahelyéről, és bár másnap kezd egy új helyen, megkönnyebbül a felelősség terhétől, hanem valami olyasmi, amikor az ember bizonyos szempontból megtartja a biztonságos hátteret (munkaviszony), de hosszabb szabadságra megy és így leakaszthatja a válláról a terheket. Egészen tavasz lett belül, pedig nem fogom a lábamat lógatni ezután sem.

A család nagyon rendes. Dris és apósom végzik a fészeképítést, anyósom kérdezget, aggódik, és próbálom figyelmen kívül hagyni, amikor "tanácsol". Anyukám is izgatott, a maga stílusában kommentálja az eseményeket, de azért nem tudja meghazudtolni magát. Ma pl. azt találta mondani, hogy menjek el vele kombinózni, hátha velem könnyebben kap ülőhelyet. Nem tudtam, viccel-e vagy komolyan mondja.

Alapvetően vidám a hangulat itthon, az enyém mindenképpen. Figyelem a testem változásait, ami érdekes, mert olyan helyek tudnak szúrni vagy fájni, amiknek a létezéséről sem tudtam. Persze nem panaszként hozom szóba, hogy vannak fájdalmak. Ezek többnyire egy-egy nap alatt elmúlnak, én meg már túl is teszem rajtuk magamat. Másnap jön valami más érzet, hol kellemesebb, hol kellemetlenebb. De a hormonok eddig mindent felülírtak, csodás az egész úgy, ahogy van.

Várom, hogy mikor tör rám, amit a szakirodalom ír, azaz hogy "minden nő" aggódik ilyenkor az alakja miatt. Én, ha esténként tüzetesebben megnézem magam a tükörben, azt látom, hogy ez bizony szép. Biztos sokat számít, hogy Dris is imádja, ahogy gömbölyödöm és ahogy "ókori nőalakosodik" a testem. Egyszerűen tök jó, és kész.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr536825101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erika 2013.02.16. 13:43:49

Nekem a két terhesség alatt egyszer sem volt aggodalmam a pocak miatt. Imádtam. Úgy is öltöztem mindig hogy a pocakom kiemeltem. Feszülős felsők. Soha nem vettem terhes ruhákat sima felső egy számmal nagyobb. Csak nadragból volt kismamás. És ami vicces, hogy akkor kaptam a legtöbb férfi elismerő tekintetet es udvarlos beszolast. Tiszta zavarban is voltam miatta :) de valahogy a férfiak is megnéznék egy csinos kismamát aki nem takargatja magát hanem élvezi a kismama létét. Az aggodalom csak utána jön. Mikor már a pocaklakó kiköltözik. :)

montag 2013.02.16. 14:12:49

Ki ne élvezné, ha a háromszorosára nőnek a mellei? Csak sajnos nem maradnak úgy.

178257 2013.02.16. 16:13:28

Nekem nem nőttek brutálisan a melleim, csak a pocakom, de az tényleg... :) Életemben soha olyan szépnek még nem éreztem magam, mint akkor ezzel a méretes hassal, főleg a legvégén :) Ahogy ismerlek, szerintem Te sem fogsz az alakod miatt aggodalmaskodni :) A szakirodalom, meg a Nagy Könyv pedig szerintem tud hülyeségeket írni :)

20753 2013.02.19. 13:01:36

hol voltatok uh-on?

2582 2013.02.19. 18:09:27

A genetikain? Az Istenhegyin.
süti beállítások módosítása