- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2004. december 25. - Antibaby

Egész éjjel kb. 1 órát bírtam aludni. Nem az volt a baj, hogy a kemény földön kellett feküdnöm, hanem hogy folyamatosan horkoltak. Az éjszaka nagy részében kórusban. Hiába ébresztgettem őket, pár másodperc múltával újra rákezdtek. Reggel javasoltam, hogy a sarki kávézóban kezdjük a napot. Ott hosszan elbeszélgettünk, talán egy órán keresztül is úgy érezhettem, hogy egy család vagyunk. Aztán jött a feketeleves.
Hogy anyukámmal milyen tragikus gyorsasággal romlott az elmúlt 10-12 évben a kapcsolatom, azt nehezen tudnám egy napló keretein belül elmondani, valamint nehéz lenne felsorolni azt a rengeteg megaláztatást és arculköpést is, amit gyerekkorom óta kapok tőle. Nem tudom, hogy lehet ez, de mára biztossá váltam abban, hogy nincs benne semmi szeretet irántam. Évekig, sőt, egy évtizedig próbáltam változtatni, elviselni bármit, lenyelni a megjegyzéseit, és úgy felfogni, hogy “mégiscsak az anyám”. De ma eljött az a pillanat, amikor tudatosult bennem, hogy innen már nincs visszaút. Mi már sosem leszünk jóban. Nekem elfogyott az ebbe fektetendő energiám, kiégett a lelkemnek ezen része, ő meg még rá sem jött, hogy valamin változtatnia kellene. Tényleg nem tudom naplóm olvasóját/olvasóit ennél alaposabban beavatni a múltba, mert annyira összetett és mélyen tragikus, hogy teljesen feltérképezése lehetetlen. Csak annyit, ma Gittéknél (Anyu testvére) a nagy karácsonyi, Tesco gazdaságos körtelés ünneplés közepette, amikor már két napja visszatartottam minden balhészagú visszaszólást, Anyu olyat mondott, amitől összeomlott bennem a világnak még az a kis csücske is, ami eddig érintetlenül állt. Jól kibőgtem magam. Mindenki szerint nekem volt igazam, durva, amit Anyám művel velem. Dris távol volt, Kalocsán ünnepelt a rokonaival, telefonon tudott csak lelki szemetesláda lenni.
Így összességében a mai nap öröme két dolog volt csupán. A Megasztár vigaszágasainak elődöntőjében az a két fiú jutott tovább, akiket én is kedvelek. És taxival jöttem haza éjszaka, keresztül a kivilágított Budapesten. Csak hátradőltem kényelmesen, és néztem ki az ablakon. A látvány: Nemzeti Színház, Vár, Duna-korzó, Szabadság-szobor, Gellért Szálló, Lánchíd, Alagút… Budapest csodálatos.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr706818621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

axpipdmbmx 2010.04.17. 03:00:38

rCqWwt zauhgvohlgoz, [url=http://ltxklutmzmuj.com/]ltxklutmzmuj[/url], [link=http://jxzpygdelaai.com/]jxzpygdelaai[/link], http://nwyotbegkuyk.com/
süti beállítások módosítása