- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. január 07. - Antibaby

Hú, de hamar péntek lett. Ha nem kell várnom a csütörtököt, mert tudom, hogy nem lesz akkor se semmi (Béla), akkor nem is vánszorog olyan lassan az idő.
Az Internet fantasztikus dolog, ma egész nap a bőr alatt növő szőrök elleni harcról fórumoztam.
Ma voltam utolsó alkalommal csín, és ma sikerült először igazán finom banánturmixot készíteni a karácsonyra kapott turmixgéppel. Az eddigiek sem sikerültek rosszul, de elégedetlen voltam. Ezen felbuzdulva készítettem a masinával makrélapástétomot is, édesköményes, narancsos salátával. Oh, be csodálatos ízek!
Jellemző, hogy csak én figyeltem rá, hogy akkor dobjam ki a fenyőt, amikor jön a kukásautó. Legközelebb egy hét múlva járnak erre, de csupa elszáradt fa az egész körút, és az utcánk. Úgy egyébként a napi programom: folyamatos Bélára gondolás és boldogság utáni áhítozás.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr396818649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása