- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. február 07. - Antibaby

A Bridget Jones-ot végérvényesen feladtam. Uncsi. Belekezdtem viszont a Terézanyuba. Még semmi benyomás, csak annyi, hogy az első 3 oldalt akár én is írhattam volna. Na nem azért, mert olyan jól írok, hanem mert ugyanezek a szószerkezetek vannak nálam is használatban, és én is hasonlóságokat gondolok.
Idegesítően senki sem hiszi el, hogy Drissel nincs köztünk semmi, nem járunk, nem dugunk, viszont jó barátok vagyunk. Ha belegondolok, nincs ismerősöm, aki ne fejtette volna ki, mennyire nem hiszi / nem érti, hogy hogy vagyunk mi most, és hogyhogy nem úgy. Miért olyan felfoghatatlan ez?
A United szerenádot árul.
www.united.hu Valentin napi szerenádot lehet tőlük rendelni, azaz némi kp-ért (szerintem elég olcsón mérik) házhoz mennek, és előadják a kívánt szerelmes dalt a zenekar repertoárjából. Drisnek szóltam, hogy eszébe ne jusson!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr236818733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lakiesha 2011.07.04. 01:33:41

I'm not easily impressed. . . but that's ipmerssing me! :)

Brenley 2011.07.04. 19:02:56

Hey, you’re the goto expert. Thanks for hanngig out here.
süti beállítások módosítása