- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Jóga

2013. február 07. - Antibaby

Két napja harcolok az ellen, hogy leterítsen az influenza. Azt hiszem, mondhatom, győzelemre állok, de azért a torokfájás és a köhögés megijesztett annyira, hogy itthon maradjak, ágyban, párnák közt, hársfavirág teával és útifű sziruppal.
Közben viszont előbukkant a terhességi karfájás, ami iszonyatos kín tud lenni. A második-harmadik tartósan erős fájásnál már majd' megőrültem, és hiába olvastam ki az internetet, lapozgattam a szakirodalmat és hívtam fel a dokit (akinek csak az asszisztensét sikerült elérnem), végül úgy tűnt, egyetlen dolog segít: a mozgás. Így, 2 nap ágynyugalom után fogtam magam, és elmentem életem első kismama jóga órájára. Ennyi döglés után valahogy jó ötletnek tűnt. De kérdem én, lehet egy embernek mély levegővételektől izomláza?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr996825097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

20753 2013.02.10. 20:49:39

Terhességi karfájás? Sose hallottam róla, pedig túl vagyok pár dolgon. Milyen az?

178257 2013.02.10. 22:35:34

Én ezt találtam, hátha segít: http://piszenpisze.hu/terhessegi-problemak/testi-bajok/keztoalagut-szindroma-terhesseg-alatt/

2582 2013.02.11. 07:58:56

kockás: A legtöbb ex-terhes ismerősöm ezt mondja, amit te is, pedig a szakirodalom szerint minden második kismama szenved tőle. De örülj, hogy nem tudod, milyen. Nagyon tud fájni. Bár nekem most pár napja nem jelentkezett. kishangleany: Köszi! :)

67331 2013.02.14. 06:50:25

Nekem egy hónapig zsibbadt a kezem, úgy, hogy nem tudtam ökölbe szorítani, de nekem a vizesedés+gyermek fekvése okozta...Az oldalamon nem is nagyon tudok aludni a mai napig sem...Szóval lehet, ha megkéred szépen a kisfiadat, arrébb távozik ;) (Igazából nekem is csak a mozgás segített érdemlegesen, meg sokkal többet kezdtem inni, hogy ne vizesedjek annyira)

2582 2013.02.14. 11:26:04

Köszi, mimke! Szerencsére néhány nap szenvedés után elmúlt a fájdalom. Bízom benne, hogy nem jön elő újra. :)
süti beállítások módosítása