- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. február 08. - Antibaby

Bírom ezeket a horoszkópokat. Azt írja, ezen a héten váratlanul rám talál a szerelem. Úgyhogy most várom a váratlant.

 

Tegnap este – gyerekkorom óta először – elmentem fogorvoshoz. Leszedettem a fogkövemet, de azt mondta a doki, kellene egy szurit is adnia, mert van 6 lyukas fogam, ebből 2 nagy lyuk, iparkodni kellene, mert fájni fog. Na, ez valóban váratlanul ért, be is tojtam. Így utólag belegondolva jobb lett volna túlesni az egészen, de bevallom őszintén, megfutamodtam. Kértem egy időpontot jövő szerdára, és már ott sem voltam. Most parázhatok egy hétig.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr406818735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása