- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. február 11. - Antibaby

Tegnap este sokat túlóráztam. Béla szinte le sem tojt, Dris viszont édes-savanyú mártásos, tofus, rizses vacsorát készített, s meleg fürdővizet engedett nekem, mire hazaértem. Utána még fagyiért is leszaladt a boltba. Olyan fáradt voltam, hogy se beszélgetni, se mozogni, se gondolkodni nem tudtam, csak döglöttem a tévé előtt. De a szemem hálát sugárzott. Dris egy angyal.  
Az egyik női magazin weboldalán találtam egy „Milyen a pasid” című izét, ami a férfi születési dátuma alapján kiadja, hogy milyen társ, stb. Annak ellenére, hogy nem szoktam hinni az ilyesmiben, eléggé bejön. Beírtam 1-2 korábbi barátom, illetve Béla születési dátumát, s eléggé személyiségükhöz illő szöveg jött ki.

Drisé:
"Akkor van nála esélyed, ha először összebarátkoztok, és nem akarsz rögtön az ágyába bújni. Nem fog villámcsapásszerűen belevágni egy őrült viszonyba, csak ha már lelkileg biztonságban érzi magát. Imád otthon lenni, ezért nem szereti azokat a csajokat, akik a szórakozóhelyeken lógnak. Vagy állandó programjuk a diszkó, a bulik, a társaságba járás. Ha hosszú távú kapcsolatot szeretnél vele, akkor tanulmányozd a tantrikus jógát, amely különleges, a szexuális élmény határára juttathat őt. És kiderül, hogy te is rendkívüli módon élvezni fogod. Olyan fickóval hozott össze a sors, aki szívesen beviszi neked az ágyba a reggelit, és ezerszer hálálja meg a legapróbb kényeztetést is."

Béla szövege:
"Olvasott fickóval hozott össze a sors, aki tájékozott, és a Legyen ön is milliomos vetélkedő minden kérdésére tudja a választ. Ez téged is művelődésre késztet, és ha eddig nem voltál tisztában a ragokkal, vagy a mondatszerkesztéssel, most egészen biztosan megtanulod. Készülj fel, hogy a mobilszámlád is nőni fog, mert olyan sok szerelmes sms-t váltotok, hogy akár a rekordok könyvébe is bekerülhettek. Az ágyban a doppingszert a te szavaid jelentik a számára. Ha a szerelmeskedés közben képes vagy a vágyaidat megfogalmazni, és nem riadsz vissza az ő erotikus szavaitól, hosszú távú lesz a kapcsolatok. Ezt az amúgy csapodár hajlamokkal megáldott férfit nem tudja leütni a kezedről senki."

Nagyjából stimmel. Drisnél 90 %-ban, bár szeret társaságba járni, Béláról csak ahogy sejtem…

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr956818743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roxanna 2012.01.16. 12:14:53

Great article but it didn't have everything-I didn't find the kithcen sink!
süti beállítások módosítása