- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. február 11. - Antibaby

Az itthoni gép egy merő vírus. Tulajdonképpen semmi sem működik benne úgy, ahogy kellene. Többek között, ha megnyitom a naplómat, láthatatlanok a hozzászólások, a blogszerkesztő pedig egész egyszerűen nem jön be. Ma felvettem fizuelőleget, ami évente 1x igényelhető, arra jó, hogy kihúzzon a hirtelen bajból, aztán persze vissza kell fizetni, ami jó nagy gáz, mert havonta 24 ezerrel kevesebbet fogok kapni, és úgy aztán tényleg nehéz lesz kijönnöm a pénzből. Mindegy, most muszáj volt valami ilyen gyorssegélyhez folyamodni, mert még csak a hónap 11. napjánál tartunk, s már kajára is alig van. Amikor megkaptam a lóvét, Drissel kihívattam rögtön a számítógépes srácot. Eszméletlen az ürge, órákon keresztül ül a gép előtt, közben felváltva telefonál és káromkodik, káromkodik és telefonál… Aztán egyszer csak felpattan, és elmegy. A gép köszöni, jobban van már, állítólag, de én azt látom, hogy még azt sem lehet használni rajta, amit eddig igen. Továbbra sem jeleníthető meg a blogszerkesztő felület, úgyhogy egyelőre Word-be jegyzetelek, és majd bemásolom, amikor lehet.
Almás, hagymás, sajtos, tejszínes rakott burgonya a vacsi, majdnem belealudtam fejjel a lábosba, annyira hulla vagyok, de Dris éhsége munkára kötelezett. Most úgy vagyunk, mintha együtt lennénk, már nekünk is úgy tűnik, pedig esküszöm, hogy pl. a szexre nem is gondolok vele, bár néha puszit nyomok az arcára, vagy azon kapom magam, hogy tévézés közben fogjuk egymás kezét.
Nagyon érdekelne, mi alapján kerül valakinek a blogja a Randektív ajánlóba. Úgy sejtem, randomnak kellene lenni, de mindig ugyanaz a 10-12 blogcím váltakozik.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr276818745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zeal 2012.01.17. 01:56:26

I really neeedd to find this info, thank God!

Darrance 2012.01.18. 01:51:35

That addresses several of my concrens actually.
süti beállítások módosítása