- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. február 14. - Antibaby

Valentin-nap. Imádom, amikor Ewan McGregor énekel. Most éppen a „Pokolba a szerelemmel” című filmet néztem meg emiatt 2x, igaz, csak az utolsó jelenetben fakad dalra, de mindegy. Esti fáradtságra elég jó mozi, látványnak sem utolsó, pöpec rucik, pöpec kéglik. Csak tudnám, hogy az HBO, amely műsoridejének nagy részében angol nyelvű filmeket sugároz, miért nem olyan narrátort alkalmaz, aki helyesen tudja kiejteni a színészek nevét…

Valentin-nap. Ez a videoklip az egyik kedvencem. Azon kevesek közé tartozik, amelyeknek van mondanivalójuk. A sztori egyszerű, egy nagyon kedves arcú, mindig mosolygó lány egy hatalmas szívvel mászkál New York utcáin, és próbál megszólítani embereket. Barátkozni szeretne. De a nagy szíve miatt mindenki elfordul tőle. A magánytól aztán egyre kisebb és kisebb lesz a lány szíve, és akkor találkozik egy fiúval, akinek megtetszik. Elmennek inni egyet. A lány megint a régi, újra tud mosolyogni, és a szíve is ismét nagy lesz. Amikor a srác meglátja, hogy ilyen nagy szíve van, ő is cserben hagyja a lányt. Ennyi. Szerintem megható és valóságos.

Valentin-nap. Érdekes, most, párkapcsolat híján sokkal kevésbé idegesít ez az ünnep, mint eddig. Sosem voltam egy nagy szíves alsógatya, szív alakú kispárna ajándékozós típus. Most mégis úgy látom jónak, hogy Drist megajándékozzam. Annyi mindent tesz értem, és én egy bizonyos ponton mindig távolságtartóvá válok. Ő kapcsolatot akar, én meg tartok ettől. Úgyhogy most szív alakú belga csokival hálálom meg minden jóságát.

Valentin-nap. Még tízes éveim elején nagyon bírtam Adrian Mole naplóját. A nálunk akkor még nem is ismert Valentin-napról is ott olvastam először. Náluk ez a nap nem csak azt jelenti, hogy a párodat megajándékozod. Ezen a napon szinte verseny kezdődik, ki kap több romantikus képeslapot, aztán izgulás, hogy a névtelen üdvözletek mögött ki állhat. Egy ilyen verzió nekem is tetszene. Ezen az ünnepen, ha nem is szerelmünket, de vonzalmunkat, tetszésünket fejeznénk ki egymás iránt. Titkos üzeneteket dugnánk azok postaládájába, kabátzsebébe, vagy akár szendvicsébe, akiket valamilyen szempontból jó pasinak/nőnek tartunk, ugyan nem akarunk tőle semmit. Ez alkalmat adna arra, hogy mindenki megtudja, mennyire vonzó mások számára, és az önbizalmát is növelné. Szerintem izgi lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr666818755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása