- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. február 28. - Antibaby

Rossz szokásaim egyike, hogy minden évben megnézem élőben a teljes Oscar gálát. Ez azt jelenti, hogy fennmaradok egész éjjel, és az első vörösszőnyegre lépéstől a fináléig mindent megnézek. Idén elszalasztottam. Úgy gondoltam, a betegségemhez abszolút nem hiányzik, hogy még kialvatlan is legyek. Reggel döbbenten olvastam, kik nyertek. Oké, a legtöbb filmet még nem is vetítik nálunk, de valahogy úgy éreztem, Johnny Deppnek már nagyon kijárna egy Oscar, vagy ha esetleg neki mégsem, hát Leonardo Di Caprionak. Ugyanígy Scorsese-nek, még ha nem is az Aviator pályafutása legjobb filmje. Annette Bening is kaphatott volna, bár nem kétséges, hogy Hilary Swank fantasztikusat alakíthat a Millió dolláros bébiben.

Jó régóta nem tettem fel képet. Emlékezzünk meg akkor a szombati Megasztárról egy Pierrot képpel.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr506818793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alyn 2011.08.27. 01:51:15

My hat is off to your atsute command over this topic-bravo!

Marnie 2011.08.27. 16:18:43

Phenomenal beardkown of the topic, you should write for me too!
süti beállítások módosítása