- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. március 03. - Antibaby

6 napot bírtam kávézás nélkül. Ami azért nagy dolog, mert napi 3x kell a főnökömnek főznöm. Korán reggel, álmosan, gőzölgő és illatozó feketét felszolgálva nem vagyok akaraterőm teljében, mégis teljesen könnyen meg tudtam állni, hogy én is igyak. Ollé.
István barátom, akivel e-mailben gyakran megvitatjuk szívügyeinket, néhány éve belebolondult egy nála majd' 20 évvel fiatalabb lányba, aki a feleségére emlékeztette. A lánnyal végül nem jöttek össze, csak "messziről" csodálhatta hónapokon át. Most úgy adódott, hogy ismét összefutottak egy rendezvényen. Nem lepődtem meg, amikor mesélte, hogy már nem látja olyan vonzónak a lányt, sőt, most inkább kislányos volt, mint igazi nő. Válaszként megemlítettem, hogy remélhetőleg a lány nem látta őt - ugyanezen elvek mentén - öregembernek (bár tény, hogy István fiatalosabb a koránál). Azt hiszem, ezen a reakciómon megsértődött. Pedig ugye, hogy ugye...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr146818807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása