- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. március 04. - Antibaby

A mai nap pasitlanul telt. Viszont volt benne így is sok-sok érdekesség, pl. IKEÁ-zás Drissel, masszázs (a masszőzzel), ami nem csak tavaszi fáradtság ellen remek, hanem szinte felér egy orgazmussal, majd palacsintáztam egyet Riennel, megvitatva közben az összes olyan témát, amit csak vele... Munka, pasik, szerelem, szex. Eddig azt hittem, szexmániás. Az is, de most elárulta, hogy minden alkalom fájdalmas neki, mégis boldog így. Döbbentem hallgattam, mennyire őszintén beszél a legintimebb dolgaikról, és boldog voltam, hogy minden szavával segíteni akar leküzdeni a paráimat. Rien egy csúcs csaj.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr246818819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása