- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. március 10. - Antibaby

Életemben nem fordult még elő velem, hogy a fodrásznál férfi mossa a hajam. Egészen különleges élmény pedig. Egy édi, Beckham-frizurás először gyengéden simítgatta a hajamat, majd férfiasan vastag ujjaival fejmasszázsban részesített, majdnem eldobtam az agyam. Mindezért 670 Ft-ot kért.
Sosem tudom, hogy amikor a fodrászszék karfáján van a kezem, és a csajszi odanyomja az ölét, akkor hogyan kell viselkednem. Illik elhúzni a kezem, vagy illik otthagyni, és úgy csinálni, mintha észre sem vettem volna semmit?
By the way a hajam mostmár klassz, ellenben a térdemen, ahol megvágtam magam a borotvával, egy 13 apró hegből álló izé keletkezett.

Fel vagyok háborodva, hogy Balanyi Szilárd elvállalta ezt a szar reklámot. Nem csak hipergagyi az egész, hanem ráadásul életben, és a saját ruháiban 10x ilyen jól néz ki. Nem az a baj, hogy Szilárd + reklám, hanem hogy ilyen. Egyszerűen idegen az egésztől. Miért nem inkább valami stílusos, design-os mobiltelefon, vagy autó, vagy napszemüveg, vagy "hogyan sugározzunk a nap 24 órájában derűt" reklám?

Végre sikerült megszereznem a szombaton elszalasztott Megasztárt - mert nem adtam ám fel. Hogy most mindenki milyen jó volt... Még Torres Dani is, akit egyébként nem csípek. Ha jól hegyeztem a fülem, egyetlen hamis hangot sem lehetett hallani egész este, pedig máskor nyikorognak rendesen. Már nagyon fogy a banda, de még mindig nem tudom, kit szeressek igazán. Most nagy meglepetés volt Pál Tomi, de úgy éreztem, Palcsó Tamás viszont már mehetne vissza a balettbe ugrálni. Egyébként meg azt hiszem, Bálint Ádám a leginkább megasztár-alkat a csapatból. Ő pont azt képviseli, amit én a popzenében szeretek. Nagyon érzi, mi a dörgés, viszont időről-időre csalódott vagyok, hogy a zsűri szerint nem látható Ádám identitása. Pedig ott van az orruk előtt. Csak lehet, hogy ők nem annyira veszik a popot. Mittomén.

Aki a ma reggeli Mokkás Orbán-produkció után bármi pozitívat mond róla, vagy rá szavaz, az nem a barátom. Sőt, ellenségem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr536818845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jamtdkyfu 2010.04.17. 03:31:36

ATnOzN obtuvuczebmm, [url=http://mnahqligjige.com/]mnahqligjige[/url], [link=http://ebwepthiwqgo.com/]ebwepthiwqgo[/link], http://wraalacjykjq.com/

Minnie 2011.08.27. 06:05:54

This website makes thnigs hella easy.
süti beállítások módosítása