- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. március 17. - Antibaby

Mégiscsak úgy döntöttem, hogy kierőltetek magamból néhány bekezdésnyi szöveget. Mert, ha jobban belegondolok, azért van miről.
Amikor Drissel fél éve szétköltöztünk, otthagyott nálam mindent, a személyes cuccokon kívül, mondván, amíg nincs rá szüksége, miért ne használjam én. Most lassan elviszi, úgyhogy kezdhetem végiggondolni, miként pótlom őket. Vehetek tévét, mosógépet, és közben megint elkezdett folyni a víz a fürdőszobai csap orrán-száján. Örülök nagyon.
Mostanság, főleg Bélának való megfelelésvágyból, állandóan takarítok, és ismét elkezdtem főzöcskézni is. Pedig naná, hogy nem kellene kényeztetni, meg költeni ilyenekre, de ha egyszer kedvem van hozzá... Néha ő is vigyorogva mondja, kár belé ez a sok "különleges" kaja. A hagyományos magyar háztartások kajáin kívül nem ismer semmit. Eleinte mindig bizalmatlan, amikor elárulom, mit főztem. A kaják 99%-ának a nevét sem érti. Rosszallóan méregette a minap a parajos gnocchi-mat is, inkább arra bólogatott bőszen, amikor felajánlottam, sütök néhány palacsintát. Persze azt is csak édes töltelékkel tudja elképzelni. A palacsinta, miután nagyképűen kijelentettem, hogy azt már az általános iskolás korúak is gyakorlottan készítik, jól nem sikerült. Szétszakadt, kilyukadt, odaragadt. Kivágtam az egészet a kukába. Erre összevakarta minden bátorságát, és kért "egy kicsit" a parajos gnocchi-ból. Aztán két púpozott tányérral megevett belőle. Még talán az ujjait is megnyalta. :-)
Hónapok óta fontolgatás tárgya, hogy megvegyem-e életem első vibrátorát. Amikor nem vagyok érzelmileg érintve, csak ritkán hiányzik a puszta szex, úgyhogy nem pasipótléknak kellene. Inkább a fejlődéshez, saját testem még jobban megismeréséhez. Olyan dolgokkal kísérletezéshez, aminél szükséges az a tulajdonság, hogy némi kudarc esetén ne lankadjon. Biztos vagyok benne, hogy ez színesítené a szexuális életemet/életünket. Ki is néztem már egy szolid, barátságos darabot, egy tévéműsorban pillantottam meg, és design-érzékenységemből kifolyólag első látásra szerelem lett. Birtokolnom kell egy ilyet. Apróbb fajta, fehér, nem túl vastag, nekem mindig a japán magasvasutak ugranak be róla. 
Apropó, az HBO-n végéhez ért a Szex és New York sorozat, és bár az összes eddigi részt többször is láttam, ezt az utolsót pont elszalasztottam. Mondjuk az utolsó évad epizódjai már nem jöttek be, s az Index anno, amikor Amerikában vetítették a végső epizódot, ellőtte, hogy mi lesz a végkifejlet, tehát elvileg tudok mindent, de akkor sem maradhat így, lezáratlanul az agyamban ez a korszak. Vizuális típus vagyok, na.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr696818869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása