- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. március 21. - Antibaby

Milyen szinten nem gondoltam eddig arra, hogy bunkószomszéd mit gondol... De tényleg. Szeptemberben szakítottunk Drissel, de ezt a ház lakóival nem közöltem, miért is közöltem volna. A neve továbbra is ott van a postaládán és a kapucsengőn, a levelei is hozzám érkeznek, továbbra is ide van bejelentve, és napközben dolgozni, hétvégén beszélgetni jár hozzám. Tehát a lakók elméletileg nem tudnak semmit arról, hogy a zárt ajtók mögött minden megváltozott. Hogy mégis felmerült ez bennem, az azért van, mert tegnap éjjel 11-kor viháncolva jöttünk haza Bélával, és épp akkor érkezett meg bunkószomszéd is, aki szemlátomást / fülhallomást morcosabb volt még a szokásosnál is. Le merem fogadni, hogy addig nem nyugszik, amíg valahogy nem tesz célzást Drisnek, hogy én itt más pasikkal járok haza. Biztos vagyok benne, hogy azt hiszi, Dris rövid távollétében csalom őt. Kaján vigyorral várom, mikor fogja fapofával, s "csak jószándékkal" figyelmeztetni. Az unatkozó hétszentségit.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr786818883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása