- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. március 22. - Antibaby

Szakítottunk. Ennyi volt az álom. Stílusosan, ugyanabban a kávézóban, ahol az első randink volt, kimondta: nem látja értelmét a folytatásnak. Megint makulátlanul viselkedett, s megint annyira helyes volt. Én meg olyan szomorú... De közben arra gondoltam, milyen jó, hogy egyáltalán ez a kerek 3 hét megtörtént velem. Nem kell életem végéig távolról csodálnom, vagy sajnálkoznom, hogy nem léptem meg a szükséges lépéseket. Én úgy érzem, minden tőlem telhetőt megtettem. Ez így tiszta. Érdekes, hogy a vég kimondása, majd az utána következő néhány tíz percig tartó elgyengülés után mennyire fesztelenebbül beszélgettünk. Elmondtam neki mindent, amit valaha akartam, s mindent, amit itt a blogban is leírtam a kezdetektől fogva. Elmeséltem, mennyire sokat vártam rá, mennyire megfelelőnek éreztem őt, és mennyire nem értem, hogy miért nem látott bennem már mostanában semmit, ha egyébként meg hónapokig kerülgetett, akárcsak én őt. Sajnálom, hogy vége, s mindeközben úgy érzem, mégis tartom magam, voltam már jobban is kiborulva. Talán azért van ez, mert úgy szakítottunk, hogy még szinte el sem hittem: valóban jártunk.

Kicsi Béla, azt kívánom, légy boldog egyszer valakivel, találd meg azt a nagy őrületet, amiről nekem beszéltél, s amit keresel a lányokban!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr906818889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jalia 2011.07.03. 11:36:38

Thanks for the insight. It bnrigs light into the dark!

Liliam 2011.07.04. 15:27:48

Posts like this brighten up my day. Thanks for tiakng the time.
süti beállítások módosítása