- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. április 02. - Antibaby

Egy olyan igénytelen rokonomtól, aki még a haját sem mosta meg vagy 20 évig, és bár naponta találkoztunk, sosem láttam rajta mást, csak ugyanazt a két kockás inget + hózentrógeres farmert, na szóval tőle tudtam ma meg, hogy mennyi a testsúly-indexem, vagy mim. Szerintem egyébként új nője van, mert a haja is frissen szállt, ahogy átment egyik szobából a másikba, s billegtette fürtjeit a légáram, meg ugye most a testsúlya is izgatja... Na de a lényeg, hogy miután Anyám azt mondta, az új nacim kövérít, kiderült, hogy kórosan soványnak számítok. Ugyanis ez a bizonyos testsúly-index normális esetben 20 és 25 között van. Nekem pedig 18,36. Az érdekesség kedvéért kiszámoltam Drisét is, az övé 16,97, ami még kórosabb soványság, mint az enyém.
Na de tudom ám, hogy a blogolvasó ilyenkor szereti magát is alávetni ezeknek az izéknek, úgyhogy tessék csak pötyörészni a számológépbe az alábbiak szerint:
testsúly/(magasság/100)2=testsúly-index
Azaz az én esetemben: 48,8/1,632=18,36.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr616818961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása