- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

A diáktüntetésekről

2012. december 19. - Antibaby

A diáktüntetésekkel kapcsolatban azon kaptam magam - és most mindegy is, hogy egyetértek-e velük, vagy sem, vagy csak részben -, hogy hirtelen megláttam azokat a magyar embereket, akiknek már van demokráciatudatuk, akik átlátnak a médiamanipuláción (el sem hiszem), akik mindenre azonnal és határozottan reagálnak és nem hagyják magukat hülyének nézni. És hogy ez a réteg az ifjúság, a jövő felnőttei, az nagyon jó érzéssel és reménnyel tölt el. Én ezt eddig komolyan nem tudtam róluk, mert nem tapasztaltam.

Akár egyetértek velük, akár nem (ugyanis az nem igazán számít), minden tiszteletem az övék és drukkolok nekik.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr576825075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

39323 2012.12.20. 07:03:47

mindenre nem reagálnak - akkor tüntethetnének már évek óta -, csak arra, amikor az ő bőrükről van szó. a demokráciatudatban szerintem benne van a felelősség is, szóval szvsz ez még nem az.

2582 2012.12.20. 10:36:56

tz: Szerintem ezt most rosszul látod. Rengetegen tüntetnek, sőt, rengeteg olyan fiatal kezdte a tüntetést, akiket közvetlenül nem érint ez az ügy. A kormány első reakciója pont ez volt, hogy őket nem érinti, akkor mi a bajuk. Az más kérdés, hogy évek óta sok mindenre lehetne reagálni, és a társadalmunk milyen passzív (nem a diákok, hanem mindenki). Ez viszont már egy másik téma, szerintem.

bahha 2012.12.24. 15:51:56

nekem tudod mi tetszett benne? az hogy milyen kreatívak voltak. hogy mindenhol ott voltak és ötletesen beszólogattak. télirózsás tüntetés lol. amúgy nem értek nagyon egyet vele, de ez tetszett.
süti beállítások módosítása