- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. április 04. - Antibaby

Egy nem reklámozandó "tudományos napilapban" olvastam, hogy feloszlik a TNT együttes. Első ránézésre jó hírnek tűnt, aztán a cikket átfutva kiderült, hogy tulajdonképpen osztódással szaporodnak. A jövőben két együttes lesz belőlük. Nem ujjongtam.

Hétfő reggel, éhgyomorra, álmosan vánszorogtam be a munkahelyemre, s a lehető legváratlanabb pillanatban meghallottam Béla hangját. Azt találták ki, hogy az elmaradt órákat hétfő reggel munkaidő előtt pótolják. Meglepődtem. Mondjuk még jó, hogy hallottam a hangját, mert egyébként lehet, hogy meg sem ismerem, akkora borostát viselt, hogy simán elmehetne Robinson-imitátornak. Egyébként aranyos volt, mosolygott, mint mindig, és úgy éreztem, talán akar valamit mondani, mert nagyon lassan pakolászott, de körülöttem folyamatosan nyüzsögtek a kollegák, hirtelen mindenkinek sürgős lett valami. Béla végül 1-2 perc piszmogás után elballagott.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr146818969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása