- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. április 18. - Antibaby

Az egész lakásszépítésben a faliképek kiválasztása okozza a legnagyobb gondot. Ez nem igazán pénzkérdés, mégis évek óta csupasz a fal, mert nem találom a megfelelő dekorációt. Most már annyit tudok, hogy fekete-fehér fotók lesznek, keret és üveg nélkül, olyan minimálosan, egy fakeretre ráerősítve. Mármint hátul lesz a keret, előlről nem látszik, így végülis nincs keret. Ezt ennél egyszerűbben nem tudom elmondani.
Szerintem a világ összes fotóját megnéztem a neten, s kezd körvonalazódni, mit is szeretnék. Edward Norton, Brad Pitt és Johnny Depp olyan művészi fotósorozatokkal szolgálnak, hogy csak pislogtam. Mivel filmbuzi vagyok, ilyesmiben gondolkodtam dekorációként is, de semmiképpen nem akartam félmeztelen pasik Bravo-poszteren mosolygó képét kitenni, ilyen hajlamaimat már tinikoromban kiéltem. Szerencsére e három, rám nagy hatással levő (nem szexuális értelemben) férfiről sikerült olyan FF fotókat találni, amin igazából nem is a hírességek a lényegesek, sőt, van, amin fel sem lehet ismerni őket, mégis remek modellek a fotós elképzelésének megvalósításához. Semmi pénzért nem hagynám, hogy bárki is kimaradjon ebből az élményből, úgyhogy íme: Brad Pitt fotósorozatából egy olyan kép, amin csak a lába látszik, ahol locsol, ahol valami olaj borult rá, Edward Norton vonaton utazik, retro kávézóban ücsörög, Johnny Depp pedig dedikál. És hogy a nők se maradjanak ki: ez a fotó Sarah Jessica Parkerről pont beleillik a koncepcióba.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr696819045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása