- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. április 21. - Antibaby

Aktív napok 6.: Ez már a hatodik nap volt? Hát, akkor azért annyira jól nem haladunk. Az a baj, hogy mostmár nagyon hamar fáradunk is. Én például elég szétszórt voltam, az egyik erős vegyszert először a szemembe, majd az arcbőrömre fröccsentettem, ezek által elég kellemetlen perceket éltem át. Szóval szerintem a hétvége már a pihenésé lesz. Marad még egy csomó meló, amit a szabim után, munka mellett kell megcsinálni.
Ma lesz az a műsor (Házon kívül, RTL Klub, Fábry show után), amire a tegnapi bejegyzésemben utaltam. Mostmár láttam belőle egy kicsit többet, és már látom, hogy itt is lesznek, akik félrebeszélnek, akik nem hajlandóak válaszolni fontos kérdésekre, vagy úgy válaszolnak, hogy nem válaszolnak. De mindenképpen örülök, hogy egyáltalán foglalkozik ezzel a televízió egy ilyen típusú műsorban, tehát jócskán elkezdődött már a társadalmi kommunikáció.
Szintén mai hír: A spanyoloknál is engedélyezték a melegek házasságát és a meleg párok általi örökbefogadást. Európában ők a harmadik ország, akik így döntöttek. Hurrá!
A tegnap éjszakai Lakner Zoltános műsorról (nem tudom a címét, de gáz) még nem is szóltam. Igazán élvezetes, szeretem hallgatni, ahogy elemzik a hét eseményeit, most pl. azt, hogy az Alkotmány szerint lehetőség van egy olyan hülye helyzet kialakulására is, hogy egy köztársasági elnök jelölt a harmadik fordulóban úgy nyer, hogy mondjuk 2-3 képviselő szavaz rá, a többiek meg senkire sem. Ebben az esetben akár ezzel a 2-3 szavazattal is többséget produkált. Persze ez a szám annyira banális, hogy biztosan tennének valamit az okosok, ha mást nem, lezárnának egy hidat, de ha mondjuk nem 2-3 szavazatról, hanem 50-ről van szó, már nem is biztos, hogy feltűnne a szitu abszurditása. Lakner Zoltán megint aranyoskodott, egyik megszólalását ezzel nyitotta: "Ahogy ebben a műsorban is sokszor elmondtuk már... illetve én sokszor elmondtam már..." :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr706819059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása