- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. április 28. - Antibaby

Dris egyre ritkábban jár haza a szüleihez. Már nekem van bűntudatom helyette, hogy másfél hete nem aludt náluk. Azt mondja, neki itt van az otthona, mellettem szeret lenni. Szó, ami szó, én is így vagyok ezzel. És mégis félek. Úgyhogy ma nem marasztaltam, amikor mondta, hogy nem alszik velem. Arra gondoltam, mennyire fog hiányozni, de azért jó oldala is van, megnézem a Vágtát, amit ő már látott. Right now.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr486819109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása