- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. május 24. - Antibaby

Ez nekem piszkosul nem tetszik. Az egész ötlet. Kifejtettem már a véleményem egy korábbi postomban, s elküldtem az érintett internetes áruháznak is, az index cikkében pedig idéznek a levelemből. Pedig nem nekik címeztem. Szabad ezt egyébként? Hogy írok egy e-mailt egy cégnek, és azt a sajtóban látom viszont? Nem bánt, hogy beletették, végülis vállalom, amit gondolok, de vajon a NetPiacnak van-e joga csak úgy kiadni az e-mailemet?
A másik dolog, hogy szavaztam a Golden Blogon, és kértem rendszeres tájékoztatást a fejleményekről. Ma jött is egy hírlevél a HVG-től, a blogszavazásról egy kukkot nem látok benne, viszont mindenféle másról igen, amit meg nem szerettem volna megkapni. Mit csináltam rosszul?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr966819241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brenley 2011.08.26. 20:54:31

Didn't know the forum rules allowed such brliliant posts.
süti beállítások módosítása